Een nieuw product in de markt zetten met een sterk campagnebeeld? Spek voor de bek van het D’M&S team! CRC, producent van smeermiddelen voor de industrie, zocht en vond in D’M&S een creatieve partner voor een concept met stopping power.

Concept met stopping power

CRC ontwikkelt chemische producten voor de industrie, van automotive tot voeding en electro. Binnen het aanbod smeermiddelen op maat van de voedingsindustrie pakt het uit met een unieke spray die geschikt is voor rechtstreeks contact met voeding. Een USP dat we in de verf zetten met een sprekend conceptbeeld: een worst die letterlijk omhuld wordt door een spuitbus. Het product staat centraal en de boodschap is in één oogopslag duidelijk.

Communiceren zonder grenzen

Voor CRC als internationale speler was het type worst op de visual niet onbelangrijk: een neutrale kruidenworst eerder dan een – niet halal – bereiding met varkensvlees bijvoorbeeld. Daarnaast creëerde ons creatief team een reeks advertenties in meerdere talen, van opmaak tot copy, waarop de eigenschappen en certificaten van het product duidelijk zichtbaar zijn. Zo maakt CRC met een sterke communicatie meteen het verschil bij zijn doelgroep.