Elke twee jaar organiseert de Antwerpse Scheepvaartvereniging voor zijn scheepsagenten een netwerkevent waarop ze hun internationale klanten en relaties uit de expeditie-, verladers- en havenwereld kunnen ontmoeten. Dat is Shiplink en onze teams houden dit druk bijgewoonde event al verschillende edities met plezier mee op koers. Hoe? Luister…

De juiste locatie aan de Schelde

Shiplink is een van de grootste maritieme happenings in Europa. Elke editie trekt ruim 2000 bezoekers naar Antwerpen. Om die in het gepaste kader te ontvangen, vindt het event plaats in de Waagnatie, een van de oude imposante havendepots aan de Schelde. Bestaat er een betere locatie voor een evenement van de Antwerpse Scheepvaartvereniging? Nee toch!

Standenbouw, publiciteit, decoratie & signalisatie

Onze teams richten de polyvalente zaal van de Waagnatie telkens in met de stands voor de ongeveer 25 deelnemende scheepsagenten. Het zaalplan is daarbij zo uitgetekend dat het publiek comfortabel en veilig langs de verschillende booths kan circuleren. Naast de standenbouw voorzien we altijd ook de nodige decoratie en signalisatie op de site. En we zorgen ervoor dat alle sponsors voldoende opvallen en de visibiliteit krijgen die hen in het sponsordossier is beloofd. Badges, banners, bewegwijzering en andere praktische borden… Dankzij onze printingafdeling loopt elke sponsor in de kijker – en geen enkele bezoeker verloren.


Catering op het event

Tot slot nog dit. Naar goede gewoonte trakteren we de exposanten en deelnemers tijdens Shiplink op hapjes en drankjes à volonté. De catering zorgt er zo mee voor dat het evenement nu al elf edities lang in de smaak valt bij zijn sterk internationaal getinte doelgroep. Wij zetten alvast koers naar nummer 12!

Moodmovie

Bekijk de moodmovie voor een volledige impressie van dit evenement.