Aardappelleverancier Pomuni heeft opnieuw een website die er smaakvol uitziet en lekker wegleest. Ons recept? Een verzorgd webdesign, een heldere structuur en opgefriste content (copy én fotografie).

UX-sausje voor meer surfplezier

Pomuni is een aardappelleverancier die onder private label verse kwaliteitsaardappelen en diepgevroren aardappel-producten levert aan retailers, groothandels en foodservices. Dat ‘fresh’ en ‘frozen’ assortiment moest duidelijk op de nieuwe website terug te vinden zijn, naast de gebruikelijke info over het bedrijf, zijn telers en jobs. Vandaar de vereenvoudigde structuur met een heldere navigatie, vlotte copy en vele call to action knoppen. 

Fijne functionaliteiten

Dankzij het UX-sausje kom je voortaan meteen op de juiste plaats in de site terecht. Product nodig? Geen probleem, je kan zelfs zoeken op bereidingswijze. Bladeren door de nieuwsberichten? Da’s al even makkelijk met het handige overzicht in de kantlijn naast elke nieuwsartikel. En zo hebben we nog wel meer fijne functionaliteiten toegevoegd.

We verzorgden de ontwikkeling, het design, de copywriting en content fill van de website.

Appetijtelijk grafisch design

Het design gaven we een dynamische look-and-feel, met vloeiende grafische elementen als knipoog naar de aardappel, icoontjes en originele visuele spielereien (check de seizoensaccordeon op de homepage!). De foodfotograaf van dienst leverde ook een pak nieuwe foto’s die de site nog appetijtelijker maken. 
Check www.pomuni.com.