Pattyn pakt uit met customer intimacy campagne

Om zich te onderscheiden in de internationale verpakkingsmarkt, ontwikkelden we voor Pattyn een crossmediale campagne waarin alles draait om de klant.

Pattyn maakt innovatieve geautomatiseerde verpakkingsoplossingen. Technisch zijn de installaties top. Maar waar deze Belgische wereldspeler écht het verschil in maakt, is zijn klantgerichte aanpak. Verpakkingslijnen worden op maat samengesteld en klanten persoonlijk opgevolgd. Daar laat onze campagne geen twijfel over bestaan.

Campagne zet klant centraal

De customer focused boodschap verpakten we in een voor de sector origineel maar herkenbaar beeld: een verpakkingslijn in de vorm van de letter ‘u’.

  • Concept focust op de klant (It’s all about U)
  • Slogan benadrukt de customer centric aanpak
  • Beeld legt link met de kernactiviteiten van Pattyn

De ‘u’ kan bovendien gezien worden als de glimlach die Pattyn met zijn oplossingen op het gezicht van z’n klanten tovert. Een conceptbeeld om U tegen te zeggen!

 

The website is all about UX

De klantgerichte aanpak van Pattyn zetten we extra in de verf door ook de user experience van de website te optimaliseren.
De site is vandaag gebruiksvriendelijker dan ooit.

Upgrade naar Drupal 8

Terwijl de UX-optimalisatie voor meer gebruiksgemak en beleving zorgt (o.a. dankzij de heldere structuur, de conceptvideo als header, de customer stories en een aantrekkelijk design), maakten we de site ook futureproof. Daartoe voerden we een technische upgrade door en herbouwden we de bestaande Drupal 7 versie in Drupal 8. Deze overstap garandeert een veilige, betrouwbare werking, een vlotte mogelijke migratie naar Drupal 9 én een optimale gebruikerservaring. En dat is waar het voor Pattyn toch allemaal om draait.

Een beeld per sector

Om de customer intimacy nog te verhogen, kan het conceptbeeld worden aangepast in functie van de sector waarin de klant actief is. Zo kunnen de dozen op de verpakkingslijn worden gevuld met de producten die de klant verpakt wil zien (vis, vlees, groenten, fruit, …).

"Onze klanten willen zich snel kunnen herkennen in hún industrie. Daarom kan het beeld makkelijk à la tête du client worden aangepast, zowel in de digitale communicatie als op de offline tools."