Na een eerdere rebranding stuurden we tijdens de wintermaanden de communicatie van Gabriëls verder de goede richting uit. Met aangepaste visuals, always on online marketing en een perscampagne om de opening van de nieuwe full-service laadstations aan te kondigen, houden we de brandstofleverancier en aanbieder van laadpalen in alle seizoenen top of mind.

Winterse visuals

De drie bestaande campagnevisuals die we hadden ontwikkeld om de Gabriëls producten en diensten in the picture te zetten (laadpas/tankkaart, elektrisch laden en traditioneel tanken), gaven we een winterse make-over. De birdview beelden van sneeuwlandschappen hielden de aandacht voor Gabriëls hoog op de website en in de sociale media. Onze online marketeers maakten er dankbaar gebruik van om wat visuele power toe te voegen aan de berichten die ze postten op Facebook, Instagram en LinkedIn. Zelfs de nieuwjaarswensen van Gabriëls bedekten we met een laagje sneeuw…

Resultaat: media-aandacht all the way

En wat was het resultaat van het persevent, waarop we ook het nodige promotiemateriaal zoals beachflags en banners hadden voorzien?

De hele perscampagne zorgde ervoor dat het nieuws van Gabriëls goed opgepikt werd door de audiovisuele en schrijvende pers, regionaal en nationaal. Aandacht all the way, dus! De komende maanden volgen er nog meer openingen waarvoor onze teams opnieuw plankgas zullen geven om het merk in de media te krijgen. Blijf mee via www.gabriels.be.