Concept met wauweffect
voor Danilith

Om Danilith en zijn unieke Home made Homes-concept top of mind te houden, ontwikkelden we een campagne die je mond letterlijk doet openvallen. Home my god!

 

Succesformule krijgt vervolg

Bouwbedrijf Danilith maakt betaalbare woningen met een uniek geauto­matiseerd bouwsysteem waarbij alle elementen van een woning in het eigen atelier worden gebouwd. Om die aanpak onder de aandacht te brengen bij het brede publiek bedachten we eerder het Home made Homes-concept. Recent gaven we het een boost met een nieuwe campagne, een afgeleide waarop we de komende jaren verder kunnen bouwen.

Verrassend campagnebeeld 

Wanneer je de mogelijkheden van het Home made Homes-bouwsysteem ziet, geloof je je eigen ogen niet. Dat wauweffect visualiseerden we aan de hand een koppel dat met open mond in de lens kijkt en ‘Home my God’ uitroept. Bouwen binnen het budget en de afgesproken termijn? Betaalbaar én duurzaam? Ja, het kan met Danilith! Om optimaal in te spelen op de verschillende doelgroepen creëerden we twee versies van het campagnebeeld, een koppel twintigers en een iets ouder koppel.

Met de nieuwe campagne geven we het succesvolle Home made Homes-verhaal een update, in lijn met het originele concept

Radio, video & socials

We lanceerden de nieuwe, tweetalige Home my God-campagne in de aanloop naar de opendeurdagen van Danilith. Met advertenties, een radiospot, video, socialmediaposts en online marketing spoorden we potentiële klanten aan om een afspraak te maken en met eigen ogen de unieke aanpak van Danilith te ontdekken. De campagne is ondertussen ook uitgerold op de website. Laat je verrassen op www.danilith.be.

Nederlandse versie

Franse versie