Na Chez Nous in Cannes organiseerden we dit jaar voor het eerst een editie van het high-end netwerkevent voor bouwprofessionals in België. En ook met Chez Nous Brussels slaagden we er moeiteloos in vele binnen- en buitenlandse sterkhouders uit de bouwmarkt samen te brengen voor een geslaagde en gesmaakte avond ‘onder ons’.

Netwerkevenement op
een toplocatie in Brussel

Na 10 edities van Chez Nous Cannes pakte het netwerkevent voor C-level bouwprofessionals dit najaar uit met een primeur: een Chez Nous ‘près de vous’ in Brussel. Dat evenement vond plaats op de avond van de eerste dag van een grote Belgische vastgoedbeurs in Tour & Taxis.

Speciaal voor de lancering van Chez Nous Brussels hadden we de nabijgelegen Be-Here locatie, een ‘duurzaam dorp in de stad’, ingericht tot een gezellige meeting spot.

Relaxte sfeer,
delicatessen en nieuws

Zoals het hoort op een Chez Nous evenement ontvingen we de meer dan 300 gasten in stijl en met de nodige delicatessen. De sfeer was heel ontspannen en informeel, ideaal voor de deelnemers om elkaar te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen of nieuwe contacten te leggen.

De organisatie maakte van de gelegenheid ook gebruik om het nieuwste lid van het Chez Nous team voor te stellen: Sylvain Delmelle, CEO van Prysm.

Uitnodiging met
Chez Nous stempel

De aankondiging van Chez Nous Brussels verliep volledig digitaal, maar daarom niet minder stijlvol. Van de uitnodigingen en het registratieplatform tot de remindermail. We staken alles in een aantrekkelijk grafisch design en gaven het een groene toets.

De rode draad doorheen het event was tenslotte Smart Building.