Cantillana Facade
bouwt verder aan merkimago
Nadat we eerder al het logo en de website in het nieuw hadden gestoken, gingen we een stapje verder voor Cantillana Facade, expert in hoogwaardige pleister- en gevelisolatie. Een perfecte uitdaging voor onze marketingarchitecten.
Onlinecampagne focust op 3 clusters
In samenspraak met de klant bouwden onze strategen aan een eenduidig communicatieverhaal. Wat kan er vandaag beter? Waar is er nood aan? Daarbij werd de campagne opgedeeld in drie belangrijke clusters: bouwoplossingen, isolatie-energie-duurzaamheid en esthetiek. Onze content creators gingen daarmee meteen aan de slag.
Contencreatie, SEA en display advertising
We maakten een contentkalender op, verdeeld over de drie clusters. Op basis van de kalender creëerden we diverse posts voor zowel Facebook, Instagram als Pinterest. Daarnaast zetten we vol in op Search Engine Advertising (SEA) en display advertising. Doel? Het maximaliseren van de brand awareness, de doelgroep informeren en inspireren en, uiteindelijk, het verzamelen van nieuwe leads.