Speed Queen, een van de merken onder Alliance Laundry Systems, ontwikkelde een nieuwe condensdroger. Om de C-DRYER correct in de markt te zetten en de juiste doelgroepen te bereiken, klopten ze bij ons aan. Een opdracht op ons lijf geschreven!

Content workshop

Na een overtuigend plan van aanpak organiseerden we samen met de medewerkers van Alliance en LDL Equipment , de verdeler van de C-DRYER, een inspirerende content workshop. Zo kregen we van alle betrokken partijen input rond de beoogde doelgroepen, de juiste tone of voice, de verschillende USP’s, … Op basis daarvan startten onze content creators met het maken van verschillende creatieve social media posts gericht op vier verschillende segmenten: hospitality, food, spa & wellness en care. Daarmee willen we de doelgroepen persoonlijk aanspreken en overtuigen van de snelste en grootste condensdroger op de markt!

Targeted online marketing

Om de creatieve posts kracht bij te zetten, adverteerden we ze op social media. Na een analyse van de doelgroepen, kozen we per segment voor Meta of LinkedIn. We stonden daarnaast ook in voor de nieuwe landingspagina. Het aantrekkelijk design, de informatieve content en de converterende call-to-actions gaven de brand awareness alvast een boost. Kortom: een product launch die we met zwier tot een goed einde brachten.