De grootste voorraad schroeven, bouten, moeren, machines …?  Eén adres: Würth, Duitse specialist in montage- en bevestigingsmateriaal. Met vestigingen in meer dan 80 landen hebben ze heel wat werknemers nodig, zo ook Würth België. Om hun vacatures snel ingevuld te krijgen, klopten ze bij ons aan. We timmerden met plezier aan een sterke employer branding campagne.

‘Álles voor u.’ concept

Ons creatief team brainstormde en kwam tot het ‘Álles voor u.’ concept. Würth heeft namelijk alles voor u als werknemer én alles voor u als klant! Het conceptbeeld kan dus zowel voor interne als externe communicatie gebruikt worden, twee vliegen in één klap!

Foto’s

We organiseerden een in-house fotoshoot met twee Würth medewerkers: Andy uit de binnendienst en Tom uit de buitendienst. Ze stonden, breed lachend en wijzend naar de lezer, model voor het nieuwe ‘Álles voor u.’ conceptbeeld. 

Film

Naast deze conceptbeelden maakte ons videoteam ook een snackable movie over hoe een typische werkdag er bij hen aan uitziet. We filmden alles aan de hand van GoPro’s en Snorricam’s. Zo had je als kijker echt het gevoel met Andy en Tom mee op pad te zijn. De tekst van deze testimonials schreven we aan de hand van een interview met beide collega’s afgenomen door onze copywriter.

Online marketing

De conceptbeelden en testimonials rolden we digitaal uit op Facebook, Instagram en LinkedIn. We maakten hiervoor een mooie mix van content: zowel linkposts, carrousels als video’s kwamen aan bod. Onze online marketeers adverteerden deze posts om op die manier een nog groter doelpubliek te bereiken. Een sterke start dus voor het ‘Álles voor u.’ verhaal en we zijn nog lang niet uitverteld …
Stay tuned!