Alheembouw

Alheembouw zet in
op online performance

Projectontwikkelaar Alheembouw vroeg ons zijn website in een nieuw, modern kleedje te steken. Na analyse van de inhoud en functionaliteiten van de oude site, transformeerden we deze in een vlot navigeerbare website met een modern en licht design. Daarnaast stonden we in voor het concept en de productie van een corporate movie die het bedrijf op een aantrekkelijke manier in de picture zet.

Frisse en gebruiksvriendelijke website

Op basis van de analyse van de oude site hertekenden we het design en legden we meer focus op de services en referenties, die in de nieuwe website een aparte plaats in het menu krijgen. Aantrekkelijk gepresenteerde referenties zijn de ideale manier om prospects te overtuigen. Daarom kozen we hier voor grote, kwalitatieve afbeeldingen. We voegden ook een zoekfilter toe, zodat elke bezoeker in één klik vindt wat hij zoekt. Het resultaat? Een evenwichtige, moderne en frisse website met wit en bordeauxrood als basiskleuren. Dankzij de heldere structuur navigeert de surfer moeiteloos naar de informatie die hij nodig heeft.

Nieuwe corporate movie

Behalve een nieuwe website, ontwikkelden we ook een corporate movie. Onze video-experts maakten zowel bij Alheembouw als op locatie opnames. De focus lag hierbij op esthetiek en emotie. Door mensen op de voorgrond te zetten en aan storytelling te doen, verhogen we de impact van de video. We maken niet alleen indruk met de beelden, maar ook met woorden. Als voice-over schakelden we namelijk de bekende acteur Wim Opbrouck in.