Hoe zorg je ervoor dat je doelgroepen wereldwijd snel en eenvoudig de juiste producten van de juiste leverancier te pakken krijgen? Voor AD International Europe ontwikkelden we daartoe een toegankelijk en gebruiksvriendelijk online platform dat de internationale autoaftermarket maximaal connecteert.
ADI Europe is een unicum in de autoaftermarket. Het brengt leveranciers van meer dan 40 onderdelenfabrikanten via een internationaal netwerk van 24 ADI-partners in 48 landen met elkaar in contact.
Via ADI en zijn verdeelpunten krijgen lokale garagisten en herstellers op hun beurt snel toegang tot een volledig gamma van auto-onderdelen.
Om die unieke connectie te optimaliseren en garagisten vlot naar de ADI-verkooppunten te leiden, bouwden we de bestaande website om tot een eigentijds en gebruiksvriendelijk online platform, met afgesloten zone voor partners en leveranciers.
In het nieuwe online platform, raadpleegbaar in 12 talen, staat een aangename user experience centraal:
“Snelle en heldere communicatie tussen alle partners in het netwerk, dankzij een gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface. Mission accomplished.”
De 24 partners binnen het ADI-netwerk en hun leveranciers vonden elkaar vroeger via een apart extranet. Door deze in de website te integreren, kan ADI vandaag online connecteren met ál zijn doelgroepen. Hiermee benadrukt het nog meer zijn status als het belangrijkste samenwerkingsverband op de autoaftermarket.
Beter verbinden in je internationeel partner-netwerk? Of nood aan een digitale boost voor je bedrijfscommunicatie of organisatie?