Een verpakking de juiste vorm geven? Daar weten onze packaging designers wel raad mee. Kijk naar het nieuwe gellak assortiment van Jean Marin. Dat ziet er in al zijn kleurenpracht oogverblindend stijlvol uit. We ontwierpen de verpakkingen eerst in 3D zodat we de digitale packshots konden gebruiken in de communicatie nog voor de flesjes in de winkel lagen.

Klein flesje gellak, grootse verpakking

Jean Marin is internationaal één van de populairste professionele nagelmerken bij de schoonheidsspecialisten. Om zijn nieuwe ‘HEMA FREE Gel Polish’ collectie er te laten uitspringen, gingen onze packaging designers aan de slag. We staken het flesje, voorzien van een 5-talig peel-off label, in een stijlvolle verpakking waarop het merk, de kleur en het hypoallergene karakter van de gellak staan centraal staan. Groots design, met oog voor het kleinste detail.

Simulatie in 3D-packshots

Om de nieuwe reeks Jean Marin gellak te promoten, maakten we van de flesjes ook een 3D-simulatie. Zo was de collectie, verkrijgbaar in 30 kleuren, al te zien in verschillende communicatietools (in o.a. gespecialiseerde webshops) nog voor ze te krijgen was in de groothandel of in het beauty- en nagelsalon.

Van display tot starterskit

Naast de flesjes gellak ontwierpen onze packaging designers ook een starterskit. De doos is WYSIWYG-design in stijlvol zwart-wit. Je weet in één oogopslag wat erin zit, van een LED-nagellamp tot alle producten voor een professionele nagelbehandeling.