Vers van de pers: 5 nagelnieuwe websites

3 minuten

Van den Braembussche bouwt online verder

Leverancier van bouwmaterialen en beton Van den Braembussche heeft 3 betoncentrales én 3 Bouwpuntvestigingen. Om dat duidelijk te maken, ontwikkelden we een overkoepelende homepage. Van hieruit leiden we de bezoeker naar de Bouwpunt-website of de website van de betoncentrale, die we ook in een nieuw jasje staken. Voor beide sites tekenden we de structuur uit en hielpen we de content mee in de juiste vorm te gieten. Het resultaat? Twee overzichtelijke websites met veel foto’s en goed zichtbare contactgegevens die de conversieratio boosten. De sfeervolle bedrijfsvideo op de homepagina is van de hand van ons videoteam en verhoogt de visibiliteit van de betonspecialist.

Geoteam speelt het slim met customer centric website

Geoteam is pionier in gps- en stadsspelen. Het innovatieve bedrijf bedenkt, ontwikkelt en organiseert citygames die mensen op een leuke manier een stad laten ontdekken. De nieuwe website die we voor Geoteam maakten, is customer centric. Zodra bezoekers op de homepagina belanden, worden ze geleid naar een aanbod op maat. Via het drop-down menu kunnen surfers namelijk kiezen uit meer dan 70 locaties en 4 doelgroepen: collega’s, klasgenoten, vrienden/familie/vereniging en vrijgezellengroep. De laatste 2 groepen zijn particulieren die we leiden naar de webshop, waar ze do-it-yourself citygames aan kunnen kopen. Zij kunnen zelf aan de slag, zonder spelbegeleider. Collega’s en klasgenoten zijn b2b-doelgroepen en die personen krijgen voorstellen o.b.v. offertes. Op de offerte-pagina vragen ze snel en eenvoudig een gratis prijsopgave aan. Een uitgekiende website voor maximale conversies!

Mix van sfeer en slimme tactiek voor Moments Furniture

Moments wil zich internationaal sterker profileren als specialist in zorgmeubilair en ontwerper van zorginterieurs. Na een strategische denkoefening, ontwikkelden we een compleet nieuw online platform om het aantal waardevolle bezoekers en conversies te boosten. Onze tactiek? Een goede vindbaarheid in de zoekmachines, een optimale gebruikservaring en interessante content. We tekenden een design uit dat er niet alleen goed uitziet, maar ook de juiste doelgroepen aanspreekt en hen een vlotte user experience bezorgt. We pasten ook de content aan per land. Zo verhogen we de gebruikservaring en kwalitatieve interactie met de doelgroepen. Nieuw is de offertemodule, waarmee bezoekers eenvoudig een online prijsaanvraag kunnen doen. Dat kunnen ze ook doen via de gerealiseerde projecten. Aan elke realisatie is namelijk een aantal producten gelinkt waarvoor een prijs opgevraagd kan worden. De online vindbaarheid van de site gaven we ten slotte een boost via SEO, gecombineerd met een SEA-campagne.

Het gaat Vermo Carports voor de wind

Aluminium carports, terrasoverkappingen, luifels, mobiele windschermen en winkelwagenstations, en dat allemaal van topkwaliteit. Daarvoor kan je terecht bij Vermo Carports. Om de online aanwezigheid en prestaties van de overkappingsproducent te optimaliseren, ontwikkelde D’M&S een nieuwe, performante website. Die zet het productaanbod op een visuele manier in de kijker, met een waaier aan aantrekkelijke foto’s. De focus doorheen de website is het verhogen van de conversies, bijvoorbeeld via het stimuleren van offerte-aanvragen en het in de kijker zetten van de referenties, die gekoppeld zijn aan een productfilter

De nieuwe website combineren we met strategisch uitgevoerde SEA-diensten, die focussen op carports en terrasoverkappingen. De perfecte manier om kwalitatieve leads binnen te halen. Tijdens Batibouw en de Vermo Carports-opendeurdagen rolden we bovendien goed getargette social mediacampagnes uit.

Goed gesmaakte one-pager voor The Bistronomy

The Bistronomy is een hypermoderne horecazaak die zich bevindt in het innovatieve Living Tomorrow, ook een klant van D’M&S. Dit ‘restaurant van de toekomst’ is tevens een testlab voor tal van horeca-innovaties. Een van de blikvangers in The Bistronomy is hightech robot Zora, die de gasten animeert en uitleg geeft bij de wijnkaart. Andere technologische snufjes zoals een touchscreen-tafel met extra wijninformatie, een digitale menukaart en knoppen om de bediening te roepen, verhogen de unieke restaurantervaring. Hoog tijd dus om de website van The Bistronomy net zo high-end te maken als het restaurant zelf. D’M&S maakte een zogenaamde one-page website, die alle content verzamelt op 1 lange webpagina. Het voordeel hiervan is dat de gebruiker heel eenvoudig door de inhoud kan scrollen. Op de homepagina springt direct de reservatieknop in het oog, die bezoekers aanzet tot actie. Een goed gesmaakte, to-the-point website voor een uniek foodconcept!

Ook toe aan een nieuwe website? Contacteer onze online experts en ontdek wat we voor jouw bedrijf en website kunnen betekenen.