Scalini Fashion zit in het nieuw

Een nieuw logo

De aanleiding van de restyling was de verhuis van de winkel naar een nieuw gebouw. Dat was hét moment om het logo op te frissen en in lijn te zetten met de baseline ‘Up2Fashion’. Zo was meteen duidelijk dat wie houdt van chic of casual, hip of klassiek, effen of kleurrijk, discreet of opvallend… bij Scalini elk seizoen zijn stijl vindt.

Scalini is altijd mee met de trends en garandeert met meer dan 75 topmerken in de rekken een toplook voor modebewuste moeders én dochters. Vandaar ook het beeld van een fashionista dat als een rode draad doorheen de Scalini communicatie loopt.

Een nieuwe website

De stijl van het logo gebruikten we als basis voor het design van de nieuwe website: www.scalini-torhout.be. Die hielden we bewust heel overzichtelijk en informatief, met nieuwtjes en een overzicht van de verschillende merken, de openingsuren en meer praktische nice-to-knows. Zo blijft ook de bezoeker up-to-date met wat er bij Scalini beweegt.

En nog meer nieuws…

Naast logo en website trokken we het fashion-gevoel ook door op andere communicatietools voor de kledingwinkel. Een advertentie voor in Feeling en een car wrapping ontwerp kregen dezelfde opgefriste Scalini look&feel. Op die manier maakten we op korte tijd de Torhoutse boetiek de talk of the town.