The Quarry Life Award: de winnaars

Wervende communicatie

HeidelbergCement, wereldleider in aggregaten en toonaangevend producent van cement en beton, deed vorig jaar opnieuw een beroep op D’M&S om de communicatie rond The Quarry Life Award in goede banen te leiden. Voor de tweede editie van de internationale biodiversiteitswedstrijd gaven we de campagne, die we eerder al hadden ontwikkeld, een extra wervende toon.

Wereldwijde respons

Het resultaat vertaalde zich in een groot aantal inzendingen. Vanuit de hele wereld stuurden onderzoekers en organisaties projectvoorstellen in om de flora en fauna in en rond cementgroeves beter te beschermen of bekend te maken bij een groter publiek. De jury weerhield 95 projecten, verdeeld over verschillende categorieën. Die werden vervolgens in de loop van 2014 allemaal uitgevoerd. Op de website van The Quarry Life Award, een realisatie van D’M&S Online, kon iedereen alles op de voet volgen.

Slotceremonie in galastijl

In het najaar werden de winnende projecten bekendgemaakt. Op www.quarrylifeaward.com vind je een overzicht van de nationale en de internationale de winnaars, én van de winnaars van de publieksprijs. Op 9 december werden de zeven internationale Quarry Life Awards uitgereikt tijdens een galaceremonie in de Tsjechische hoofdstad Praag. Een mooi slot van een mooie editie!