De nagel op de kop voor Tubtara

0 minuten

Opgefrist logo

Dejond concentreert zich op de verkoop en distributie van non-ferrometalen, bouwsystemen en bevestigingssystemen. Daarnaast beschikt de Antwerpse onderneming over een eigen productieafdeling van Tubtara® blindklinkmoeren.

Voor deze laatste activiteiten staken we de afgelopen maanden een tandje bij. In eerste instantie gaven we het Tubtara®-logo een restyling zodat de link met moederbedrijf Dejond in de toekomst overal visueel duidelijk is. Het nieuwe logo wordt voortaan in alle communicaties gebruikt, maar pronkt bovenal in de linkerbovenhoek van de gloednieuwe Tubtara®-website (www.tubtara.com).

Website informeert en inviteert

De nieuwe site is een puur B2B-platform geworden. SEO-optimalisatie zorgt voor een maximale vindbaarheid. Eenmaal op de website wordt de vakman razendsnel naar de juiste oplossing gestuurd. De hoofdrol is daarbij weggelegd voor de uiterst handige filtermogelijkheid. Geen eindeloos scrollen dus, maar recht naar het gezochte product na de selectie van een aantal parameters. De oplossing eruit gefilterd? In een handomdraai is de productfiche gedownload, een 3D-versie gevisualiseerd of de volledige catalogus geopend.

Toch nog een vraag? Dan bieden de in het oog springende call to actions een extra hulplijn. Gebruiksvriendelijkheid en bereikbaarheid ten voeten uit.

Meer details leest u binnenkort in Update Magazine.