BTN4U on the beach

Nieuwe naam, nieuwe campagne

BTN4U is, zoals de nieuwe naam het zegt, speciaal en exclusief gemaakt voor medewerkers van reiskantoren. Het vernieuwde online boekingsplatform is nog meer dan vroeger aangepast aan hun werkomstandigheden. De lanceringscampagne speelt daarop in en toont een man op het strand die een laptop in het zand heeft getekend: dankzij BTN4U wordt zijn werk van reisconsulent een walk on the beach… Reizen boeken voelt met BTN4U dus aan als vakantie. Het gaat vlot en kan vanop gelijk welke locatie en drager (desktop, laptop, zelfs tablet).

Het online boekingsplatform, waarvoor we eerder al een logo en huisstijl hadden ontwikkeld, wordt in november geïntroduceerd in de reissector en moet tegen eind maart 2015 definitief zijn uitgerold. De reiskantoren worden hierover ingelicht via e-mailings, een website en promotie op vakbeurzen.

Vernieuwde online boekingsplatform, nieuw webdesign

De lancering van het nieuwe boekingsplatform ging gepaard met een nieuwe website. Een gebruiksvriendelijke website in lijn met de missie van het bedrijf.

We gingen aan de slag met usability als uitgangspunt:

  • We optimaliseerden de nieuwe website zodat hij makkelijk zou gevonden worden in zoekmachines.
  • Samen met BTN opteerden we voor een strak webdesign, met de noodzakelijke informatie erin verwerkt.
  • Het combineren van de juiste Drupal modules maken de site eenvoudig beheerbaar. Zo kan up-to-date info online aangeboden worden.

Meer over deze campagne leest u binnenkort ook in Update Magazine.