Bobbejaanland duwt zijn b2b-verkoop de hoogte in

Fun voor groot en klein … of middelgroot bedrijf

Bobbejaanland is populair bij groot en klein, maar dat je er ook terecht kunt met jouw medewerkers is een minder gekend gegeven. Toch zijn er mogelijkheden genoeg: een dagje fun op de attracties, een etentje, personeelsfeest, concert, receptie of teambuilding. Bobbejaanland biedt verschillende teamspiritformules aan. Maar hun eventsteam bokst ook met plezier een teambuilding op maat in elkaar. Ook als er gewerkt moet worden, is Bobbejaanland de ideale locatie. Voor elke meeting, seminarie, congres, workshop of klantendag bestaan de juiste voorzieningen.

Combinatie van online en offline

Bobbejaanland vroeg ons een efficiënt, creatief en doeltreffend B2B-concept te ontwikkelen dat werkgevers en HR-managers informeert en overtuigt. We bedachten de naam B2Bobbejaanland en ontwierpen een sluitend concept én een alleszeggende baseline: 100% fun, 0% stress. Dat concept trokken we door naar de website b2bobbejaanland.be, waar werkgevers een duidelijk, volledig en gestructureerd aanbod vinden. De bezoeker kan zelfs een online offerte aanvragen bij het eventteam, die hij binnen 2 dagen al ontvangt. Zo kunnen bedrijven snel schakelen! Ook offline profileerden we B2bobbejaanland, met een 28 pagina’s tellende brochure die alle mogelijkheden op een rij zet en een toegangsticket is tot een bedrijfsformule op maat. We maakten het ontwerp, dachten de insteek uit én schreven de teksten. 

Een aanpak die rendeert

Door een website en een brochure te combineren, bereikte Bobbejaanland de doelgroep zowel online als offline. Een maximaal bereik dus met een maximaal resultaat. Het communicatie-offensief slaat aan en jaagt het aantal aanvragen van bedrijven de hoogte in.