Een dynamische, frisse en heldere website die de pioniersrol van Fujirebio in de internationale medische sector onderstreept. Onze stilistische upgrade gaf de corporate site weer een heel eigen(tijdse) look-and-feel.

Internationale pionier

Fujirebio, een internationaal biotechbedrijf actief in Azië, Europa en de VS, is pionier in de ontwikkeling van testoplossingen en in-vitro diagnostica (IVD’s) voor de medische sector. Zo bracht het onder andere al een revolutionaire test op de markt die Alzheimer in een vroeg stadium opspoort.


Om als wereldspeler relevant te blijven en verder te bouwen aan meer brand awareness bij medische professionals, is een sterke online zichtbaarheid ook voor een bedrijf als Fujirebio cruciaal. Voor een opfrissing van zijn corporate website deed het opnieuw een beroep op vaste communicatiepartner D’M&S. Ons digitaal team nam de corporate website onder handen en maakte er met enkele stilistisch opvallende ingrepen een state-of-the-art site met een internationale uitstraling van.

Dynamisch en helder

Op de vernieuwde website wordt de expertise en het innovatieve karakter van Fujirebio online doorgetrokken aan de hand van dynamische video’s, animaties en een eigentijdse look-and-feel. Ook de menustructuur werd kritisch herbekeken, om de websitebezoeker zo helder mogelijk te informeren over wat Fujirebio voor hem kan betekenen. Het opgefriste design is mobielvriendelijk en ligt volledig in lijn met de corporate huisstijl.

In real time

Ons digitaal team bereidde het redesign van de website voor op een live omgeving. Zo had de klant doorheen het volledige traject op elk moment een duidelijk beeld van hoe de nieuwe website er precies zou uitzien en konden we in real time het design aanpassen en opvullen met content. Van zodra alles op punt stond, maakten we de switch van oud naar nieuw met één enkele druk op de knop. Check www.fujirebio.com.