Een duidelijke branding die vertelt waar je bedrijf voor staat. Met als kers op de taart een fris ogende website. Dat realiseerden we samen met en voor vastgoedspecialist Van Wellen Group.

Als expert in de ontwikkeling en het beheer van commercieel én residentieel vastgoed was Van Wellen Group op zoek naar een manier om haar twee specialisaties eenduidig te communiceren, in een moderne en hedendaagse stijl. Online en in printtoepassingen.

Voor we de nieuwe corporate identity begonnen uit te tekenen, dachten we eerst mee na over de brand story. Waar staat het bedrijf voor? Wat wil het uitstralen? En hoe wil het communiceren naar de verschillende doelgroepen, particulieren én professionals? Dat verhaal vormde de basis voor een typografische restyling van het logo en de huisstijl waarin de bedrijfsnaam en, vooral, de initialen van de vastgoedspecialist centraal stonden.

 

Nieuwe site in nieuwe stijl

Het verhaal van de Van Wellen Group vertelden we in eerste instantie op de gloednieuwe website. Die gaven we, in lijn met de huisstijl, een helder design en gebruiksvriendelijke structuur. Zo vindt de bezoeker er vandaag een up-to-date overzicht van het aanbod aan commercieel vastgoed, met plattegronden, beschikbaarheid, prijs en oppervlakte. Daarnaast krijgen de residentiële projecten een aparte plaats waar ingezet wordt op sfeer en beleving.

Eenduidige rebranding

Om de aparte structuur van de groep duidelijk te schetsen, creëerden onze designers niet één, maar drie logo's. Een overkoepelend logo voor de volledige Van Wellen Group en een afgeleid logo met kleuraccent voor de afdelingen Project Development en Logistic Storage.

Corporate video met duidelijke verhaallijn

Om aan klanten, prospecten en stakeholders te tonen wat ze doen en waarvoor ze staan, creëerden we een professionele bedrijfsfilm. De rode draad? De familiewaarden en de bewuste keuze van het bedrijf om in te zetten op duurzaamheid en zo te bouwen aan de toekomst van onze kinderen.