Een eigentijds design dat mooi in het vaarwater van de corporate huisstijl ligt en waarin de inhoud goed tot zijn recht komt. Voor het jaarverslag van rederij EXMAR slaagden we er opnieuw met vlag en wimpel in een fijn staaltje vormgeving op maat af te leveren.

Sterk in woord en beeld

Jaarverslagen zijn bij uitstek inhoudelijk sterk onderbouwd met tekst, cijfers, grafieken en meer. Veel content betekent echter niet dat je ze niet aangenaam om lezen kan maken. Een heldere structuur, een juist evenwicht tussen woord en beeld en enkele slimme grafische elementen tillen je verslag zo naar een hoger niveau.

Dynamisch design

Voor rederij EXMAR bewijzen we dat jaar na jaar. Zonder de herkenbare stijl van het huis overboord te gooien, weten we telkens weer een aantrekkelijke en eigentijdse variatie op hetzelfde thema te bedenken. Deze keer lieten onze designers zich inspireren door geluidsgolven (op zee) – als symbool voor de overdracht van informatie. Dat leverde een dynamisch, visueel sprankelend ontwerp op waarin de boodschap van EXMAR perfect overkwam. Benieuwd over welke boeg we het volgend jaar gooien? Hou onze website in de gaten!