Een nieuw product lanceren en online zichtbaar maken? Daarvoor hebben we alles in huis. Dat bewezen we voor USG Professionals door hun USG Easy app voor freelancers met doelgroepgerichte content, in woord en beeld, de juiste weerklank te geven.

Doelgroepgerichte online marketing

Met USG Easy zet USG Professionals verder in op de digitalisering van zijn HR-platform. De app is dé tool voor professionals die als freelancer aan de slag willen. Na de implementatie van enkele nieuwe features maakten wij de applicatie extra zichtbaar online. Daartoe stelden onze digital marketeers een doelgroepgericht contentcreatieplan op.

Extra content voor meer impact

De video was de ideale content voor de lanceringspost van USG Easy. Daarna leverden onze contentcreators nog meer berichten om via Facebook en LinkedIn te verspreiden. De visuals voor de postjes stemden we telkens specifiek af op de doelgroep. Vervolgens voorzagen we nog content voor enkele algemene assets zoals een e-mailsignatuur, webbanner én een e-mail waarin we het verhaal van de nieuwe features in de app uitleggen. Content op maat voor een sterk resultaat!