Inzetten op heldere, consistente en herkenbare communicatie, online én offline. Voor een wereldspeler in innovatieve technologie, actief in ruim 80 landen, is dat een hele uitdaging. Gelukkig kan Stamicarbon al langer rekenen op onze crossmediale expertise.

Doelgroepen overtuigen

Stamicarbon is wereldmarktleider in de licentie-technologie voor de kunstmestindustrie. Als communicatiepartner geven we het bedrijf alvast alle troeven in handen om zijn doelgroepen via uiteenlopende touchpoints en tools te informeren, te overtuigen en te binden. Een overzicht.

Digitaal verspreide content

Wil je een grote hoeveelheid informatie over een bepaald onderwerp delen met je doelgroep? Dan is een whitepaper het uitgelezen medium. Door het online verspreiden van waardevolle digitale content bouw je aan je imago als expert en maak je van je website een echte leadgeneratie-machine. Samen met Stamicarbon creëerden we twee whitepapers in een aantrekkelijke lay-out, met heldere infographics, duidelijke schema’s en kwalitatief beeldmateriaal. Ook op de sociale media scheert Stamicarbon trouwens hoge toppen, door wekelijks een ‘Word of the week’ te delen. Wij ontwikkelden hiervoor een reeks hapklare social video’s, waarin de vaak moeilijke terminologie eenvoudig en visueel wordt voorgesteld.

Offline communicatie

Zelfs in de digitale wereld waarin we leven, blijft offline communicatie een absolute must. En dat weet Stamicarbon maar al te goed. Een corporate brochure op maat van de verschillende lokale markten – een niet te onderschatten salestool – en stijlvolle beurswanden voor de nodige visibiliteit op conferenties en beurzen… Ook daarvoor rekent het bedrijf op ons als totaalpartner voor crossmediale communicatie.