Mydibel krijgt een site om in te bijten

0 minuten

Gelukkige aardappelen

‘The happy potato family’. Zo omschrijft het aardappelverwerkend bedrijf zichzelf. Elke dag voert Mydibel 2.000 ton aardappelen aan die ze verwerken tot verse, diepgevroren en gedehydrateerde aardappelproducten zoals frieten, aardappelpuree en vlokken. Ze wilden hun bedrijf en producten meer online zichtbaarheid geven en klopten hiervoor bij ons aan.

Website in een nieuw jasje

Onze experts namen de bestaande website van Mydibel onder de loep en ontwikkelden een gebruiksvriendelijke en dynamische site vol aantrekkelijk foto’s, een doordachte navigatiestructuur inclusief zoekfunctie, een blogsectie, nieuws, events en jobs. Ons webteam verpakte het allemaal in een aantrekkelijk en modern platform. 

Het waarom van een blog

Onder de naam The Daily Potato brengt Mydibel blogberichten rond het thema food, facts, farming, family en factory. Een blog is niet alleen de ideale manier om klanten aan u te binden, maar zorgt er ook voor dat u gevonden wordt in Google en co. 

Benieuwd naar het resultaat? Kijk op www.mydibel.be.