Imperial Meat Products heeft de smaak te pakken

Nieuw magazine

Imperial Meat Products is een leidinggevende speler in de Belgische vleesindustrie. Met Aoste, Marcassou, Bistro, Weight Watchers en Disney heeft het een aantal sterke merken in de rekken. Kwaliteit is daarbij de rode draad.

De Belgische fabrikant, die vandaag deel uitmaakt van de grootste Europese vleeswarenproducent Campofrio Food Group, levert zijn klanten dan ook met zorg geproduceerde charcuterie en worstwaren. Om slagers-traiteurs daarvan te overtuigen, en hun vakmanschap te promoten, rolde begin maart het gloednieuwe magazine Smaakmakers van de pers.

Smaakt naar meer

Het magazine zet het vakmanschap van de slager in de kijker. Het serveert hem allerhande nieuws over producten en promoties, interviews met collega’s, interessante artikels over trends en seizoensgebonden vleestips. Fijn gevuld en mooi vormgegeven leesvoer dat de doelgroep zeker zal smaken. 

Naast dit magazine ontwikkelden we ook nog een aantal andere tools voor de slager. Een kalender met een handig overzicht van alle Imperial promoties, bijvoorbeeld.

En binnenkort volgt nog meer (ook online!), maar daarover leest u alles in óns magazine, Update, en op www.dms.be.