Batibouw is en blijft de belangrijkste afspraak van het jaar voor al wie in België bouw- of renovatieplannen heeft of wooninspiratie wil opdoen. Ook in de vernieuwde formule trekt de bouwbeurs deze week talrijke bezoekers naar Brussel. Enkele van onze klanten tonen er zich alvast van hun beste kant.

Scoren met beurscommunicatie

Hoe maak je van je deelname aan de grootste bouwbeurs van het land een klinkend succes? Met een beursstand die opvalt én helder communiceert. Ja, maar je scoort ook door tal van aantrekkelijke extra’s aan te bieden. Een online wedstrijd, personaliseerbare gadgets, videowalls en infobrochures, bijvoorbeeld. Beurscommunicatie is nu eenmaal een huis met vele kamers.

Enkele klanten in de kijker

Geberit & Hansgrohe doen dromen

Extra traffic naar je stand loodsen? Geberit en Hansgrohe sloegen de handen in elkaar en organiseren dit jaar samen een ‘win de badkamer van je dromen’-wedstrijd. De antwoorden op de wedstrijdvragen zijn enkel te vinden op de stands van Geberit en Hansgrohe. Deelnemen kan via de website die wij speciaal voor deze actie hadden klaargestoomd.

Home made Homes van Danilith

Wie denkt aan een sleutel-op-de-deurwoning moet op de stand van Danilith zijn. Daar trekt niet alleen het nieuwe conceptbeeld de aandacht, maar kan je ook verschillende nieuwe brochures ophalen. Een huisgemaakte succesformule!

Gefikst voor Facq

De specialist in badkamers, verwarming en hernieuwbare energie pakt altijd uit met een mooie stand voor het grote publiek. Op vrijdag pakt Facq alvast uit met een verrassende actie!

Reynaers verleidt met weekendjes weg

Bouwen of renoveren kan behoorlijk intensief zijn. Even stoom afblazen in de vrije natuur klinkt dan ook heel aanlokkelijk. Reynaers Aluminium verleidt potentiële kopers daarom met een weekendje weg in een Reynaers Cabin. Wij verzorgden de communicatie rond deze fijne wedstrijd.

Tyles doet het in stijl

Voor verdeler van keramische tegels Tyles is 2020 het jaar van de rebranding. De volledige beurscommunicatie, van de panelen tot de doeken, ademt dan ook het nieuwe ‘My style, my tile’ concept. Via een iPad-applicatie en een stijlvol magazine inspireerden we bezoekers ook met moodboards van betegelde interieurs.

Vakmannen troef bij Eternit en Cedral

Bouw of verbouwplannen voor je dak of gevel? Op de stand van Eternit en Cedral vind je in een klik de vakman die je zoekt. Dankzij de locator die we op enkele iPads hadden geïnstalleerd, heb je hem zo gevonden. Het professioneel advies krijg je er live meteen bij.

Extra’s voor AEG

Voor AEG Power Solutions ontwikkelden we twee extra wanddoeken die mooi in de bestaande stand werden geïntegreerd. Daarmee zetten we de lopende ‘Overtref alle verwachtingen’-campagne in the picture en maken we bezoekers warm voor de Cooking Club.

Zijn beursdeelnames nog relevant?

Is deelnemen aan grote beurzen zoals Batibouw nog zinvol voor bedrijven? Is het de inspanning en de investering allemaal nog waard? Twee van onze klanten, AEG Power Solutions en Rockfon, geven het antwoord.

Benieuwd hoe jij meerwaarde kan bieden met een beursstand? Neem contact op met onze experts.