Greenhouse deed beroep op ons pr- en persteam om hun megalomaan personeelsfeest niet onopgemerkt voorbij te laten gaan. Wij benaderden onze warme perscontacten proactief en zorgden er zo voor dat het feest de verdiende aandacht kreeg. 

Hulplijn voor het huishouden

Wie kinderen, een drukke job en hobby's heeft, weet maar al te goed dat je vaak de tijd niet vindt om de huishoudelijke taken uit te voeren. Het strijken moet al snel wijken. Greenhouse komt, sinds 2003, tegemoet aan dit hedendaags probleem door poets- en strijkhulp aan huis aan te bieden via dienstcheques. 

Personeelsfeest in circusjasje voor jong en oud

Dit jaar blaast het bedrijf 15 kaarsjes uit. Op 24 maart werd deze mijlpaal uitbundig gevierd met een heus circusfeest voor alle personeelsleden en hun gezin waar verwondering centraal stond. Een feest van die omvang - er waren meer dan 3000 aanwezigen - moest met zoveel mogelijk mensen gedeeld worden. De Greenhouse-familie heeft het circus in de armen gesloten. 

Employer branding

De samenwerking tussen Greenhouse en D'M&S was zeker niet aan zijn proefstuk toe. Als expert in employer branding, hielpen wij Greenhouse reeds bij het aantrekken van gemotiveerde werknemers. We deden dit aan de hand van een succesvolle hr-campagne

Greenhouse op de kaart zetten

Nadat ons pr- en persteam de te bereiken doelgroep in kaart bracht, ging de copywriter aan de slag. Hij leverde een persbericht af waarin zowel aandacht werd geschonken aan de succesformule en de waarden van het bedrijf als aan het personeelsfeest. We brachten het event voor een eerste keer onder de aandacht door de media te voorzien van een sterk staaltje storytelling. Daarna benaderden we onze relaties in het Belgische perslandschap proactief. Verschillende grote media met het juiste profiel - waaronder Het Nieuwsblad, Voka Ondernemingsmagazine, Business Vlaanderen en Made in West-Vlaanderen - sprongen mee op de kar en brachten zowel Greenhouse als het personeelsfeest mooi in beeld. We kunnen zeker van een geslaagde pr-campagne spreken. 

Spectaculaire aftermovie

Onze videoafdeling creëerde een aftermovie van het circusfeest dat Greenhouse in het beste daglicht zet en van goudwaarde is voor het corporate image. Wij leverden ook een tweede versie die ingezet werd voor een een verwervingscampagne op de Facebookpagina en de website van Greenhouse.