D’M&S valt dubbel in de prijzen

1 minuut

Bronzen award voor Ardo event

De Benelux Event Awards (BEA), de hoogmis van de eventsector, bekroont de beste evenementen die in 2015 plaatsvonden in de Benelux.

D’M&S kaapte op dinsdag 12 april in Kinepolis Antwerpen het brons weg met het ‘Let’s Meet In The Field’ project voor diepvriesgroenteproducent Ardo. Voor dat event richtten we een duurzaam en futuristisch tentendorp op te midden van de velden, tegenover de productiesite van Ardo in Ardooie. Deze originele en gedurfde invulling zagen we beloond met een mooie podiumplaats op de belangrijkste prijsuitreiking van de eventsector in de Lage Landen.

 

Succesvolle Google Partner

Onze tweede onderscheiding kadert in het ‘Ready To Rock’-concours van Google. Als online adverteerder heeft D’M&S al een tijdje de status van Google Partner verworven. De best presterende partnerbedrijven worden elk kwartaal in de bloemetjes gezet.

In het laatste kwartaal van 2015 finishte D’M&S als runner-up in de categorie mobile advertising, het bewijs dat onze expertise op prijs wordt gesteld. Reden genoeg om de champagne boven te halen, en die wordt voortaan gestockeerd in de prijs die we van Google kregen: een stoere Marshall-koelkast met de rock ’n roll-looks van de bekende versterker.

Twee vooraanstaande ereprijzen op korte tijd: het geeft onze naam extra glans. We zijn dan ook trots op de erkenning en hopen in de toekomst nog meer trofeeën in onze prijzenkast te kunnen plaatsen.