Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Van Wellen Group
Een duidelijke branding die vertelt waar je bedrijf voor staat. Met als kers op de taart een fris ogende website. Dat realiseerden we samen met en voor vastgoedspecialist Van Wellen Group.
Fujirebio
Wil je in deze digitale wereld relevant blijven en nieuwe klanten aantrekken? Dan is een doorgedreven digitale strategie om je online prestaties te versterken onmisbaar. Dat begreep Fujirebio meteen.
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.
Visser & Smit Hanab
Verbinden zit in het DNA van Visser & Smit Hanab, letterlijk en figuurlijk. De toonaangevende speler op het vlak van energietransitie klopte bij ons aan om zijn activiteiten in de kijker te zetten en de band met de stakeholders nog nauwer aan te halen. We vernieuwden de website en huisstijl en maakten een aantrekkelijke corporate movie.
Arco
Nadat we eerder al de huisstijl hadden opgefrist, gaven we het imago van Arco, specialist in koudetechniek, een extra boost met een visueel concept dat ons inspireerde voor een coole website en een corporate movie. Dit is het verhaal van Arco.
Beaulieu
Circulaire economie of kringloopeconomie. Bedrijven kunnen er niet omheen. Heb je de stap gezet? Schreeuw het dan gerust van de daken, je imago zal er alleen maar op vooruitgaan. Hoe je dat aanpakt? Check de Rewind-campagne die we voor Beaulieu hebben uitgerold.
BPF
Datavisualisatie versterkt de nieuwe contentwebsite van de Belgische Petroleum Federatie.
Mitsubishi Electric
Wie zijn energieverbruik wil terugdringen doet er goed aan duurzame technieken in zijn woning te integreren. Warmtepompen kunnen daartoe bijdragen. Wij gingen voor Mitsubishi Electric de uitdaging aan om meer awareness te creëren voor deze oplossing.
Marlux
Je zou Marlux kunnen omschrijven als een fabrikant van terrastegels, sierbestrating en tuinafwerking, maar daar houdt het niet op: Marlux creëert mee de beleving van jouw tuin, terras of project – en laat dat nu net zijn waar het schoentje wrong op de product-centric website.
Mol CY
Hoe krijg je als groeiend technisch bedrijf je knelpuntvacatures ingevuld? Hoe vinden technische profielen de weg naar jouw organisatie? Hoe vergroot je de instroom en verhoog je de kwaliteit van de kandidaten? Voor MOL CY ontwikkelde D’M&S een straffe employer branding campagne met een extra dimensie…
AEG
Gezond koken. Met de juiste toestellen heb je dat in een handomdraai voor mekaar. Een oven met stoomfunctie is zo’n must-have voor liefhebbers van het betere kookwerk. Met Batibouw in zicht stoomden we voor AEG België een campagne klaar die deze smaakmakers van de gezonde keuken extra in de kijker zette. Ons recept?
DCA
Een sterk en betrouwbaar imago bouw je pas op als je uniform communiceert. Offline en online. Dit is hoe we het aanpakten voor DCA Woonprojecten.
Dibo
DiBO, dat zijn robuuste reinigingsmachines voor professionals. Belgische topkwaliteit! Het familiebedrijf wilde dat graag extra in de verf zetten en vroeg ons een krachtige beeldvorming te bedenken waarmee ze hun producten én imago konden boosten. Enter The Hulk... from Brussels.
Pasfrost
Oogsttijd voor Pasfrost! De producent en distributeur van diepvriesgroenten uit Passendale heeft een nieuwe website die zijn duurzame imago nog meer in de kijker zet. Op de voedselbeurs SIAL in Parijs kregen de bezoekers de primeur en maakten we ze warm met... soep.
SGS
Medicijnen ontwikkelen is een proces van lange adem. SGS Life Sciences helpt farmaceutische en biotechnologische bedrijven door klinische studies te organiseren. Maar hoe trek je daarvoor de juiste proefpersonen aan? Welkom aan boord!
Callens
Callens is klaar voor de toekomst. De specialist in industriële warmte- en luchttechnieken onderging een totale rebranding en maakte van de gelegenheid gebruik om zijn interne en externe communicatie te boosten. Wij schreven mee aan dit crossmediale succesverhaal.
Aminolabs
Door overnames in Duitsland en Kroatië groeide de Hasseltse hightechproducent van -sport- en gezondheidsvoeding op korte tijd uit tot een wereldspeler. Dat vroeg om een nieuwe positionering, zowel in de markt als bij de medewerkers, waarvan het aantal verdubbelde. Een uitdaging waar D’M&S graag de tanden in zette.
Henco
Zijn sterk imago extra in de kijker zetten en professionele klanten nog gerichter benaderen. Vooral online. Zo gezegd, zo gedaan. Met een dynamisch contentmarketingplan en een power update van zijn concept visual springt Henco er vandaag meer dan ooit uit.
Grohe
GROHE introduceert met de Sensia Arena douche-wc een nieuwe vorm van toilethygiëne. Wij gaven die boodschap meer weerklank met een stijlvolle crossmediale campagne die een professioneel publiek én de consument moest inspireren en converteren.
Roto
Roto heeft een nieuw online loyaliteitsplatform: Rotogether. Daarmee wil de producent van beslagsystemen voor ramen en deuren de band met zijn installateurs, handelaren en verwerkers versterken en deuren openen naar meer trouwe klanten. Wij ontwikkelden het platform en verzorgden de communicatie van a tot z.
Brocom
Eind vorig jaar ontwikkelden we nog www.makelaarinverzekeringen.be, de nieuwe, gebruiksvriendelijke website voor Brocom, de organisatie achter Je Makelaar. Ter ondersteuning hiervan maakte ons online team nu ook twee lead generation tools, één voor het Autosalon en één voor op Batibouw. Het doel? Het contact stimuleren tussen (potentiële) klanten en lokale makelaars.
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
EnergiQ
Scolarest, onderdeel van de Compass Group, beheert in België talrijke restaurants in onderwijsinstellingen, in alle netten. Meer dan lekkere maaltijden bereiden, wil het vandaag de directie, de leerlingen en hun ouders actief bewustmaken van de nood aan een gezond eetpatroon. D’M&S zette die missie kracht bij met een dynamisch en activerend online platform: EnergIQ.
Seyntex
De branding van technisch textielproducent Seyntex was toe aan een upgrade. Onze communicatiespecialisten ontwikkelden een creatieve en crossmediale marketingstrategie waarmee Seyntex zich daadkrachtig positioneert op de internationale b2b-markt.
Alheembouw
De website van projectontwikkelaar Alheembouw kreeg een nieuw kleedje én we maakten een corporate movie die het bedrijf op een aantrekkelijke manier in de picture zet.
Fujirebio
Fujirebio ontwikkelde een nieuwe test die Alzheimer in een vroeg stadium opspoort. Het healthcarebedrijf vroeg ons een online strategie uit te werken die zowel het grote publiek als de medische professionals sensibileert en activeert.
AZ groeninge
AZ groeninge pakte uit met een nieuwe campus en D’M&S mocht de 3 grootse openingsevents organiseren én alle communicatietools ontwikkelen, zoals een website, uitnodigingen en registratieplatforms.
Healtech
Healtech ontwikkelt en produceert machines die de elektronische verbindingen in het lichaam herstellen en de patiënt zo genezen. D’M&S bedacht niet alleen de naam van het nieuwe bedrijf, maar werkte ook de volledige communicatie errond uit: van logo, huisstijl, website en video’s tot een creatief concept dat deze nieuwe vorm van geneeskunde uitlegt.
Poppies
Meesterbakkerij Poppies klopte aan bij D’M&S met de vraag haar website in een nieuw jasje te steken. Een opdracht die wij maar wat graag ter harte namen. Onze experts tekenden de nieuwe structuur uit en realiseerden een moderne, aantrekkelijke en performante site.
Oystershell
Insectenbeten of stekende zon. Met de Picasol-verzorgingsproducten kan iedereen onbezorgd op vakantie. Farmabedrijf Oystershell bond op zijn nieuwste webstek de strijd aan met zomerse plaaggeesten. Wij leverden de tools om Picasol online te promoten.
Stichting tegen Kanker
Elke twee jaar deelt Stichting tegen Kanker beurzen (grants) uit aan wetenschappers die een belangrijke bijdrage leveren aan het onderzoek tegen kanker. Dit jaar maakte ons eventteam van deze prestigieuze gelegenheid een stijlvolle awardceremonie. Een schot in de roos.
Bobbejaanland
Bobbejaanland is het plezantste land voor professionals en bedrijven. Een teambuilding, personeelsfeest of ander evenement. Het pretpark in Lichtaart mixt met plezier business en fun. Met een opvallend b2b-concept en een crossmediale mix van communicatietools zetten we dat extra in de verf.
Dossche Mills
Hoe kunnen we onze klanten beter ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten? Dat was de vraag van de Dossche Mills. Ons antwoord? Het online bakkersplatform ‘My Dossche Mills’.Daarnaast stonden wij ook in voor het produceren van de video. Via de beursstand en een poster maakten we het online platform bekend bij het bakkerspubliek.
dossche loyalty platform
Promeco Tempcontrol
Promeco ontwikkelde een nieuwe technologie die voedsel op een bord, in een glas of kom gedurende langere tijd op de juiste temperatuur houdt. Om Tempcontrol onder de aandacht te brengen van fabrikanten van tafel- en kookgerei, ontwikkelden we een sterk conceptbeeld dat we integreerden in de website én een b2b infobrochure.
Mitsubishi Electric
Volgens Mitsubishi Electric is een warmtepomp dé oplossing voor koelen, verwarmen & ventileren en dat moet iedereen weten! Daarom ontwikkelde D’M&S een geoptimaliseerde website die de consument van naaldje tot draadje informeert over alle aspecten van de warmtepomptechnologie. Om de site extra kracht bij te zetten, maakten we ook een video én ontwikkelden we beursmateriaal voor Batibouw.
Solvint
Het complexe dienstenaanbod van supply managementspecialist Solvint vatten in 1 helder concept. Dat was de missie die onze marketingexperts voor ogen hadden. We ontwikkelden het concept ‘unexplored potential’, dat bestaat uit 3 sterke visuals en integreerden het in de nieuwe website en offline marketingtools. Het resultaat? Een campagnebeeld dat in 1 oogopslag duidelijk maakt waar Solvint voor staat.
Altior
Om executive search kantoor Altior duidelijk te positioneren bij bedrijven, ontwikkelde D’M&S een krachtig concept met een opvallend beeld van een papieren eenhoorn. We vertaalden dit concept naar een in het oog springende direct mailing voor klanten en prospects, en trokken de lijn door naar een opgefriste offline en online huisstijl.
Zoute Events
Het prestigieuze oldtimerfestival Zoute Grand Prix was dit jaar aan zijn zevende editie toe. D’M&S verzorgde niet alleen opnieuw de perscommunicatie, maar nam ook de online marketing én de organisatie van het vipluik in Kortrijk voor zijn rekening.
Greenyard
Vorig jaar vormden een aantal sterkhouders uit de Belgische groente- en fruitsector een nieuwe groep: Greenyard. Daarmee ontstond een van de grootste leveranciers van groenten en fruit ter wereld. De fusie was de groene draad doorheen het eerste jaarverslag dat we voor de kersverse groep ontwikkelden, in print en online.
Gates
Gates, de producent van aandrijfriemen, wou zijn distributeurs laten kennismaken met een nagelnieuw product: de Quad-Power4, de eerste pasklare riem die geen onderhoud vraag. Wij leidden de communicatie in goede banen, zowel off- als online.
Ergodôme
Hoe kunnen we zo veel mogelijk geïnteresseerde prospects online omzetten in tevreden klanten? Dat was de vraag van Ergodôme. De specialist in ergonomische meubels klopte aan bij D’M&S en werd beloond met een conversiegedreven online marketingstrategie.
Dejond
De Tubtara blindklinkmoeren zijn plaatmoeren die blind geplaatst kunnen worden. Voor de nieuwe b2b-website en de restyling van het logo gingen we echter allesbehalve blind te werk.
Gyproc
Wie de vijf basisassortimenten van Gyproc gebruikt, kiest voor een perfecte afwerking van wanden en plafonds in gipskarton. Om de doe-het-zelver daarvan te overtuigen en hem na een onlinebezoek ook echt naar de winkel te leiden, namen we hem mee op een customer journey. Geen lukraak gekozen traject, maar eentje dat de consument bewust van Awareness over Consideration naar Conversion stuurt.
Tintto
Tintto is een kwaliteitslabel voor zelfstandige interieurdecoratiezaken. Het illustreert de expertise en de professionele aanpak van de winkels. Om het label beter bekend te maken bij het grote publiek gaven we de huisstijl en het logo een nieuwe ‘decoratie’ en vertaalden we ze in een combinatie van online- en offlinetools.
tintto_visual
HeidelbergCement
Hoe motiveren we opnieuw zoveel mogelijk mensen om deel te nemen aan de Quarry Life Award? Ons antwoord? We bouwden voort op de vorige campagnes en gaven het online platform een make-over.
Quarry Life Award
Living Tomorrow
Living Tomorrow stimuleert ondernemers in een innovatieve omgeving. D’M&S zoekt continu naar innovatieve technieken waarmee we voor diezelfde ondernemers het verschil kunnen maken. Dat wij in zee zouden gaan met Living Tomorrow was dus een logische stap.
Living Tomorrow
Hoya
De vakopticien bedient de brildrager op zijn wenken. Om de laatste ervan te overtuigen naar de eerste te trekken, werkten we voor brillenglazenproducent Hoya een promotiecampagne uit die de verkoop fors de hoogte injoeg.
Hoya