Je bedrijf digitaal transformeren? Voor Transport Mervielde en zusterbedrijf Transport Van Heesvelde namen we daartoe niet enkel de website onder handen. We gaven ook de huisstijl een nieuwe en dynamische look-and-feel.

Een straf staaltje logodesign

Het logo is het gezicht van je onderneming. Een visueel herkenningspunt in je communicatie. Ook voor Transport Mervielde zijn de gele driehoekjes hét symbool voor de kwalitatief hoogstaande service die klanten mogen verwachten. Met de upgrade van het logo bleven we trouw aan het originele design en de rood-gele huisstijl, al gaven we er wel een moderne twist aan.

Wagenpark in het nieuw

Het vernieuwde logo en design sieren vandaag alle communicatietools, van online tot print. De huisstijldocumenten (van visitekaartjes tot facturen, van briefpapier tot e-mailsignatures) werden aangepast en ook het wagenpark kreeg een facelift. De tankwagens zien er nu dankzij de kersverse wagenbelettering weer supercool uit! 

Transport Van Heesvelde transformeert mee

Zusterbedrijf Transport Van Heesvelde kreeg eenzelfde make-over, perfect in lijn met het nieuwe (logo)design van Transport Mervielde. Alleen al aan het logo met de driehoekjes is nu meteen duidelijk dat beide bedrijven tot dezelfde groep behoren. Ook voor Van Heesvelde rolden we de nieuwe stijl uit in alle communicatietools, van de stationary tot de tankwagens.

Met de opgefriste huisstijl legden we de basis om ook digitaal een nieuwe weg in te slaan. Eerste stop: de website.

Website zet in op UX en conversie

Als het logo het gezicht is van je bedrijf, dan is je website het visitekaartje. Nu de huisstijl weer volledig getuned was, pakten onze developers ook de site van Transport Mervielde aan. De structuur werd vereenvoudigd en het design aantrekkelijker gemaakt (met dynamische features). Door bezoekers direct aan te spreken en tot actie te verleiden, mikten we bovendien op een hogere conversie. Afspraak maken? Offerte aanvragen? Push the buttons!