TE Connectivity doet het buitengewoon

Positieve ervaring

TE Connectivity ontwikkelt en produceert onderdelen en systemen voor de automotive industrie. Zowat alle belangrijke automerken en toeleveranciers ter wereld zijn klant. Zij vertrouwen erop dat TE door zijn innovatie, kwaliteit, leverbetrouwbaarheid en support constant het verschil maakt. Om aan die verwachtingen te voldoen, lanceerde het bedrijf onlangs de Extraordinary Customer Experience (ECE) campagne. Die beoogt een unieke ervaring te creëren voor al wie met en bij TE Connectivity werkt: klanten, aandeelhouders en medewerkers. En bij die werknemer start het verhaal.

Hoog bezoek

Op maandag 14 januari riep de vestiging van TE Connectivity in Oostkamp zijn medewerkers in de namiddag samen voor een bijzondere informatiesessie. Senior Vice-President & General Manager Automotive EMEA John Pryce was speciaal overgekomen van het hoofdkantoor in Zwitserland om het ECE-project uit de doeken te doen. In een 45 minuten durende presentatie werd iedereen aangespoord om ‘de verbintenis aan te gaan’ het beste uit zichzelf te halen en, samen met de collega’s, de verwachtingen van de klant te overstijgen.

Uitstekende sfeer

D’M&S Events gaf het goede voorbeeld. Onze event managers zorgden voor een optimaal verloop van de presentatie. De eetzaal hadden we daartoe ingericht als auditorium, videoschermen en een loepzuivere sound incluis. Twee acteur-gendarmes leidden de 400 aanwezigen bij aankomst ordentelijk naar hun plaatsen en trakteerden hen op een ECE-gemerkt flesje water. Na de voorstelling werd het voltallige personeel uitgenodigd op het podium om persoonlijk zijn handtekening te zetten onder het ECE-contract. En ook dat plechtige moment verliep rustig en in een uitstekende sfeer. De beloning - een zakje met dankjewel-snoepjes - was dan ook dubbel en dik verdiend… net als de mooie woorden voor ónze medewerkers voor deze buitengewone organisatie.

Lees binnenkort meer over dit evenement in Update Magazine.