Hoya springt in het oog

Nieuwe promotieactie

Met deze herfstactie is Hoya niet aan zijn proefstuk toe. Eerder dit jaar nog zetten we de kwaliteitsglazen én de vakopticien in de kijker met een stijlvolle campagne (zie case). En ook de jaren daarvoor hielpen we het merk al sterker in de markt te zetten met diverse promotieacties. De focus lag daarin telkens op kwaliteit. Dat was nu niet anders.

Opvallende communicatie

In het najaar wordt het later licht en vroeger donker. Voor wie zich dan buiten begeeft, is het essentieel om goed te zien én gezien te worden. Veiligheid en bescherming, daar draait de nieuwste Hoya-actie om.

De brillenglazen zorgen voor het perfecte zicht, de Hi-Vision LongLife coating voor maximaal kijkcomfort en… een lichtgevende paraplu voor een optimale zichtbaarheid. En voor zo’n kwaliteitsglazen en ‘Eye-catching’ paraplu moet je natuurlijk bij de vakopticien zijn.

Naast de opvallende premium, hadden we ook nu weer ervoor gezorgd dat de actie communicatief op punt stond. Zo ontwikkelden we een verleidelijke visual, geshoot door onze huisfotograaf PhotograPhil, en een aankondigingsbrochure die Hoya naar de opticiens stuurde om hen ervan te overtuigen mee te doen. Vervolgens ontvingen de deelnemers het nodige promotiemateriaal: van een parapludisplay en stoepbordposters tot raamstickers, gepersonaliseerde advertenties, web- en Facebookbanners.

Niets werd aan het toeval overgelaten om Hoya, met het eindejaar in zicht, in het oog te laten springen.

Meer over deze campagne leest u binnenkort in Update Magazine en op deze website.