Events vliegt erin voor Mediafin

Nieuwe inzichten, vertrouwde formule

Innovatie drijft de economie. Nieuwe inzichten geven ondernemingen zuurstof en creëren ruimte voor groei. Dat is de boodschap die Mediafin op zijn New Insights conferenties wil meegeven aan de Belgische financiële, politieke en bedrijfswereld.

De voorbije editie bewees dat er nog geen sleet zit op de vertrouwde formule en lokte meer dan 500 geïnteresseerde beleidsmakers en ondernemers naar Brussel. Met Chris Anderson had de uitgever van de kranten De Tijd en L’Echo dan ook een headliner van formaat op het programma gezet. De vader van de huis-, tuin- en keukendrone is een van de invloedrijkste stemmen in de techwereld.

Na een introductie door Dirk Velghe, CEO Mediafin, en Rudi Braes, Managing Partner EY Belgium, wierp de tech-goeroe en CEO van 3D Robotics met zijn keynote een pertinente vraag het publiek in: ‘Are you ready for the new industrial revolution?’ Over het antwoord werd na de lezing stevig gedebatteerd en, tijdens het afsluitende walking diner, verder nagekaart.

Zevende hemel

D’M&S Events nam al voor de zevende keer de organisatie van het druk bijgewoonde netwerkevent voor zijn rekening. Het onthaal (met scanning en badges), de ontvangst van de genodigden op het middenplein van het Koninklijk Pakhuis van Tour & Taxis, de signalisatie, de branding en de (audiovisuele en decoratieve) omkadering.

Alles was met zorg voorbereid en met zin voor detail uitgevoerd. Hoeft het gezegd dat de aanwezigen, Mediafin en gelegenheidspartner EY Belgium na afloop in de zevende hemel waren?

Meer over dit evenement leest u binnenkort in Update Magazine, het huismagazine van D’M&S.