Deceuninck vertedert (ver)bouwers & professionals

Duurzame boodschap

De sterk isolerende kwaliteiten van Deceuninck ramen en deuren promoten. Dat was de opdracht die de producent van pvc raam- en deurprofielen ons vorig jaar toevertrouwde. Wij koppelden de duurzame eigenschappen aan een beeld dat een groot gevoel van geborgenheid en veiligheid uitstraalt: een reusachtige knuffelbeer die een woning omarmt, als een soort beschermengel voor de woning én de volgende generaties. Deceuninck wil immers niet alleen een deskundige partner zijn van alle (ver)bouwers, maar ook de toekomst van hun kinderen vrijwaren.

3D-beer op Batibouw

Het beerconcept werd vorig jaar via advertenties, billboards en andere kanalen bij het grote publiek bekendgemaakt. In de aanloop naar Batibouw 2016 zetten we opnieuw alles in het werk om de zachte kant van Deceuninck te promoten. Offline en online.

Op de bouwbeurs zelf brengen we de vertrouwde knuffelbeer zelfs tot leven. Dat doen we met een in de stand geïntegreerde 3D-animatie. Zo voelen de bezoekers zich direct welkom bij Deceuninck. Speciaal voor de kinderen (de volgende generatie!) voorzien we bovendien een pluchen beer. Zo blijft niemand in de kou staan.

De beer duikt sinds kort trouwens ook op in de meer productgerichte communicatie voor de bouwprofessionals. Zo vertedert Deceuninck werkelijk iedereen met zijn duurzame en beresterke boodschap.

Meer over dit project leest u binnenkort in Update Magazine. Bestel hier uw gratis exemplaar.