Groothandelsbakkerij Holeki bestelde bij ons een go to market strategie met extra veel branding en tools om zijn nieuwste taartenconcept MyTarteletto te lanceren. Het online bestelplatform was de kers op de taart. Mag het iets meer zijn?

Een nieuw merk van feesttaarten

Het Belgische Holeki maakt al enkele jaren vers verpakte taarten die het onder de naam Tarteletto verdeelt in de lokale supermarkt. Met MyTarteletto.be heeft het een nieuw online bestelconcept voor grotere feesttaarten. Wij schoven mee aan om het merk in de markt te zetten en gaven de branding én de rollout een feestelijk tintje. Hoedje af voor onze teams!

Online bestelplatform werkt lekker

Omdat de ene party de andere niet is, krijgen particulieren, event organisers, rust- en verzorgingstehuizen, (binnen)speeltuinen, … met MyTarteletto alle keuze om hun taart te personaliseren. Smaak, boodschap, toeters en bellen. Op het digitaal platform dat we van mmm tot wauw ontwikkelden, heb je zo je favoriete taart klaar. Bestellen is een feest!

  • Aantrekkelijk UX-design
  • Heldere structuur en logische bestelflow met mailconfirmatie
  • Stabiele en beveiligde e-commercemodule
  • Klantvriendelijke backoffice (kan zelf content toevoegen)

De verpakking en de rest van tools zien er feestelijk uit en verleiden taartliefhebbers voor een bezoekje aan de webshop.

Smaakvol verpakte offline tools

Geen feest zonder uitnodigingen en cadeautjes. Daarom ontwierpen onze designers een hele reeks offline communicatietools om MyTarteletto te promoten en in stijl bij de klanten te laten leveren.

  • Teaser voor in de Tarteletto taartdozen (cross-selling!)
  • Kleine promobox met kortingsbon om op de website te activeren
  • Grote verpakkingsdoos voor levering van de taarten bij de klant
  • Infoleaflets en affiches

What’s next?

Onze digital marketeers hebben ook de smaak te pakken en zijn een campagne aan het voorbereiden die nog meer mensen aan het feest moet krijgen met MyTarteletto. Hou de socials in de gaten!