Connecteren met je doelgroepen was in 2021 dé grote uitdaging voor heel wat bedrijven. In een vorig nummer vertelden we al hoe we voor ABB webinars organiseerden in onze studio. Toen fysieke events weer mochten, gingen we met hun installateurs het water op…

Inspirerende riviercruise

Ons eventteam maakt van bedrijfs- of klantenevenementen altijd graag een memorabele belevenis. Toen ABB in het najaar een event wilde organiseren maakten we gebruik van de Blue Rhapsody.

Een boottochtje

Dit state-of-the-art rivierschip bood niet alleen de ideale setting voor ABB om zijn nieuwste elektrische oplossingen te presenteren en te re-connecteren. Een boottochtje, in de openlucht, met een beperkt aantal deelnemers die allemaal een covid safe ticket moesten voorleggen… Het was de perfecte coronaproof eventformule! Om alle installateurs de kans te geven deel te nemen, kozen we bovendien voor drie regionaal verspreide cruises: één in de haven van Gent, Antwerpen en Brussel. 

Communicatie rond het event

We doopten het evenement de ABB Connectivity Cruise, ontwierpen een toepasselijk logodesign en zetten een volledige communicatieflow op.

Zo stuurden we een save-the-date en digitale uitnodigingen uit, leidden we de inschrijvingen in goede banen via een online registratieplatform en voorzagen we remindermailings om deelnemers te herinneren aan de geldende coronamaatregelen. Na het evenement ontving iedereen ook een digitaal enquêteformulier waarin we peilden naar de reacties.
De uitslag? Een over de hele lijn geslaagd re-connectevent!

Naast de organisatie van het coronaproof evenement namen we ook de volledige communicatie voor onze rekening.