Je verkoop versterken?
Sales enablement

D’M&S helpt je bij het creëren van nieuwe opportuniteiten in de huidige complexe marktcontext je verkoop kunnen versterken. Ontdek hoe inzetten op sales enablement je sales (pro) actief maakt!

Let's work together

Zoveel uitdagingen,
zoveel oplossingen

Elke organisatie staat voor andere commerciële uitdagingen. Die eerst bepalen, analyseren en onderzoeken hoe je ze efficiënt met je marketing- en salesteam kan aanpakken, is de eerste stap naar een succesvolle verkoopstrategie. 

01
Bepaal
je doelstellingen en doelgroep

Aan wie wil je verkopen? Brengt je huidige salesstrategie voldoende op? Ondersteun je sales om performanter, efficiënter en vlugger te verkopen.

02
Creëer
je contentstrategie

Wat maakt je huidige klanten zo interessant? Hoe communiceer je met je doelgroep? Bepaal wie je wil bereiken met welke content om zo meer gekwalificeerde leads binnen te halen.

03
Let us enable
your sales!

Welke sales enablement tools zet je in? Wij laten je sales en marketing samensmelten en helpen je met de juiste strategie om een breder salesspectrum te bereiken.

Op zoek naar de juiste
sales enablement strategie
om doelgroepen te benaderen?

Hoe we jouw sales concreet enablen?

Het ondersteunen van je salesafdeling door je doelgroep te definiëren, de juiste marketing automation tools in te zetten en gerichte online (re)marketing acties te lanceren, resulteert in een volledige optimalisatie van je salesproces.
Van data-analyses tot het creëren en verspreiden van content en presentatietools, en alles daartussenin.

  • onderzoek en optimalisatie van je verkoopproces
  • definiëren van je ideal customer profiles (ICP’s)
  • inzetten van marketing automation tools 
  • analyseren van de juiste data en deze matchen met je CRM-systeem
  • gekende en anonieme tracering online
  • inzetten van search engine optimization (SEO) voor het vergroten van je vindbaarheid
  • gerichte online marketing acties
  • creëren van presentatietools
  • content verspreiden via de juiste kanalen
  • de juiste push- en pull marketingtechnieken inzetten
  • je salesteam trainen en coachen
  • content creëren op maat voor je sales
  • sterk communiceren met video
  • customer storytelling: je tevreden klanten inzetten als content d.m.v. getuigenissen
  • eigen, persoonlijke publicaties voor je bedrijf
  • gericht adverteren via diverse kanalen
  • ...
Toon meer praktische tools die we inzetten

Een greep uit onze klanten