D’M&S reist mee op je journey to conversion. Ontdek hoe je met een crossmediale aanpak de weg naar succesvolle lead generation vindt.

Let's work together

Leads genereren?
Wij gaan de uitdaging aan!

Lead generation draait om meer dan het aantrekken van klanten. Het gaat om het identificeren van de juiste profielen en efficiënt inzetten van de juiste marketing- en salestools op het juiste moment in de customer journey. Pas als je daarin slaagt, heb je hun aandacht en ligt de weg naar conversie open.

01
Bepaal
je strategie

Trek je de juiste leads aan? Hoe maak je van leads je klanten? Bepaal je strategie om een continue instroom aan leads te genereren.

02
Ken
je lead

Hoe ziet je ideale lead eruit? Wat verwachten potentiële klanten van je? Bepaal je customer journey om op een juiste manier met je leads te communiceren.

03
Start
to nurture

Hoe lang duurt het voor je prospect lead wordt? Heeft je campagne het gewenste effect? Hoe volgt je sales alles op? Wij helpen je om met een lead-nurturingcampagne de weg naar conversie te openen.

Betere leads, hogere sales

Hoe genereer je meer waardevolle leads? Wij zetten je graag op weg met een uitgekiende online marketingstrategie die met (visueel) aantrekkelijke content, gerichte e-mailings, een doordacht gebruik van je sociale media en andere digitale technieken je merk en bedrijf top of mind houdt en je sales activeert.

Een lead generating strategie
op maat ontwikkelen?

Hoe we je concreet helpen leads te genereren?

Simpel. We verspreiden relevante content via je website, sociale media of gerichte offline advertenties zodat je efficiënt de juiste leads binnenhaalt. Online marketingcampagnes of netwerkevents? Alles kan.

  • bepalen van je doelgroepen met hun noden en behoeften
  • een diepgaand marketingonderzoek naar de customer journey
  • de conversiemogelijkheden op je website, social en offline kanalen optimaliseren
  • implementatie van e-marketing en marketing automation tools
  • reporting en monitoring dashboards ontwikkelen
  • gerichte targeting langs de juiste on- en offline kanalen
  • je vindbaarheid vergroten met search engine optimization (SEO)
  • gerichte search engine advertising (SEA) via de gepaste kanalen
  • een sterke en herkenbare brand story
  • creatief communiceren: sterke inhoud, creatief verpakt
  • een efficiënte, aantrekkelijke en hoog-converterende website
  • meten van de resultaten van je lead management campagne
  • je sales- en marketing funnel correct op elkaar afstemmen
  • ...
Toon meer praktische tools die we inzetten

Een greep uit onze klanten