D’M&S reist mee op je journey to conversion. Ontdek hoe je met een crossmediale aanpak de weg naar succesvolle lead generation vindt.
Lead generation draait om meer dan het aantrekken van klanten. Het gaat om het identificeren van de juiste profielen en efficiënt inzetten van de juiste marketing- en salestools op het juiste moment in de customer journey. Pas als je daarin slaagt, heb je hun aandacht en ligt de weg naar conversie open.
Trek je de juiste leads aan? Hoe maak je van leads je klanten? Bepaal je strategie om een continue instroom aan leads te genereren.
Hoe ziet je ideale lead eruit? Wat verwachten potentiële klanten van je? Bepaal je customer journey om op een juiste manier met je leads te communiceren.
Hoe lang duurt het voor je prospect lead wordt? Heeft je campagne het gewenste effect? Hoe volgt je sales alles op? Wij helpen je om met een lead-nurturingcampagne de weg naar conversie te openen.
Hoe genereer je meer waardevolle leads? Wij zetten je graag op weg met een uitgekiende online marketingstrategie die met (visueel) aantrekkelijke content, gerichte e-mailings, een doordacht gebruik van je sociale media en andere digitale technieken je merk en bedrijf top of mind houdt en je sales activeert.
Een lead generating strategie
op maat ontwikkelen?
Simpel. We verspreiden relevante content via je website, sociale media of gerichte offline advertenties zodat je efficiënt de juiste leads binnenhaalt. Online marketingcampagnes of netwerkevents? Alles kan.