UPBIZ HOME & LIVING #22

360° CAMPAGNE MET MAXIMAAL BEREIK O N L I N E W E B M O V I E S P O S T V - C A M PA G N E P O S S O C I A L M E D I A boosten.Wie een van deze toestellen bestelde bij de Electrolux-dealer, kreeg er daarom een pak handige cadeaus bij. En lang niet alleen een kookboek. Via een direct mailing lichtten we eerst de winkels in over de nieuwe lentecampagne. Daarin vonden ze een uitgebreide brochure met een overzicht van de promoties die hun klanten konden verwachten. We stuurden hen meteen ook het nodige winkelpromotiemateriaal toe zoals wobblers, een scheurblok en stickers. De perfecte tools om hun klanten tot een aankoop te verleiden. We namen de volledige productie en handling van de dealercommunicatie op ons en stuurden als reminder een e-mailing uit met een link naar een bijhorende retailmovie.Wie niet lezen wou, kon kijken… AEG 13 BENIEUWD NAAR ALLE CASES IN DEZE UPBIZ? VRAAG UPBIZ 22 AAN (DIGITAAL OF PER POST)

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==