UPBIZ FOOD & BEVERAGE #22

Nieuwmerk van feesttaarten Het Belgische Holeki maakt al enkele jaren vers verpakte taarten die het onder de naamTarteletto verdeelt in de lokale supermarkt. Met MyTarteletto.be heeft het een nieuw online bestelconcept voor grotere feesttaarten.Wij schoven mee aan om het merk en de webshop in de markt te zetten en gaven de branding én de rollout een feestelijk tintje. Online bestelplatform Met MyTarteletto richt Holeki zicht naar particulieren, bedrijven, event organisers, rust- en verzorgingstehuizen, (binnen)speeltuinen, … Zij kunnen hun favoriete taart voortaan eenvoudig online bestellen en krijgen alle keuze om die te personaliseren. Smaak, boodschap, toeters en bellen. Op het digitaal platform dat we van A tot Z ontwikkelden, heb je het zo voor mekaar. Het platform werkt lekker dankzij een aantrekkelijk UX-design, een heldere structuur en een logische bestelflowmet mailconfirmatie. Holeki kan makkelijk content toevoegen, verwijderen en wijzigen via de gebruiksvriendelijke en toegankelijke backoffice. De e-commercemodule kan Holeki al even eenvoudig zelf beheren. Extra taartsoorten of mogelijkheden om de taart te personaliseren toevoegen? Een hoeveelheidskorting toekennen? Holeki “ De verpakking en de rest van de tools zien er feestelijk uit en verleiden taartliefhebbers voor een bezoekje aan de webshop. ” PERSONALISEER BESTEL & SMUL krijgt carte blanche. Alle transacties verlopen bovendien via betaalprovider Mollie. Zo voldoet het platform aan alle richtlijnen voor de veiligheid van internetbetalingen (opgesteld door de Europese bankautoriteit). Smaakvol verpakte offline tools Geen feest zonder uitnodigingen en cadeautjes. Daarom ontwierpen onze designers een hele reeks communicatietools omMyTarteletto te promoten en in stijl bij de klanten te laten leveren.Van een teaser voor in de MyTarteletto taartdozen (cross-selling!) tot een kleine promobox met kortingsbon om op de website te activeren, van een grote verpakkingsdoos voor de levering van de taarten bij de klant tot infoleaflets en affiches. What’s next? Onze digital marketeers hebben ondertussen ook de smaak te pakken en voeren promotie via Facebook ommensen naar de MyTarteletto taartenshop te leiden. Hou de socials in de gaten, en bestel gerust zelf ook eens een taart voor vrienden, familie of collega’s. Smakelijk! 13 HOLEKI BENIEUWD NAAR ALLE CASES IN DEZE UPBIZ? VRAAG UPBIZ 22 AAN (DIGITAAL OF PER POST)

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==