Meer kracht voor je sales nodig?

D'M&S helpt je bij het creëren van nieuwe opportuniteiten in de huidige complexe marktcontext.Ontdek hoe inzetten op sales enablement je sales (pro) actief maakt!

Hoe stem ik mijn marketing-inspanningen efficïent af met mijn sales?

Welke professionele tools en content geef ik mijn sales om de juiste leads te kwalificeren en op te volgen?

Hoe brengt mijn salesteam een impactvolle, eensluidende en sterke corporate message in de markt?

Hoe laat ik het verkoopproces zo goed mogelijk aansluiten bij het koopproces?

Welke CRM- en automation tools zet ik in om mijn sales efficiënter en effectiever te laten werken?

Maakt mijn salesteam gebruik van alle mogelijkheden die er zijn?

Bepaal je doelstellingen en doelgroep

Aan wie wil je verkopen? Brengt je huidige salesstrategie voldoende op? Ondersteun je sales om performanter, efficiënter en vlugger te verkopen.

Creëer je contentstrategie

Wat maakt je huidige klanten zo interessant? Hoe communiceer je met je doelgroep? Bepaal wie je wil bereiken met welke content om zo meer gekwalificeerde leads binnen te halen.

Let us enable your sales!

Welke sales enablement tools zet je in? Wij laten je sales en marketing samensmelten en helpen je met de juiste strategie om een breder salesspectrum te bereiken.

Hoe wij dat concreet voor je aanpakken:

Het ondersteunen van je salesafdeling door je doelgroep te definiëren, de juiste marketing automation tools in te zetten en gerichte online (re)marketing acties te lanceren, resulteert in een volledige optimalisatie van je salesproces.

Van data-analyses tot het creëren en verspreiden van content en presentatietools, en alles daartussenin.

  • onderzoek en optimalisatie van je verkoopproces
  • definiëren van je ideal customer profiles (ICP’s)
  • inzetten van marketing automation tools 
  • analyseren van de juiste data en deze matchen met je CRM-systeem
  • gekende en anonieme tracering online
  • inzetten van search engine optimization (SEO) voor het vergroten van je vindbaarheid
  • gerichte online marketing acties
  • creëren van presentatietools
  • content verspreiden via de juiste kanalen
  • de juiste push- en pull marketingtechnieken inzetten
  • je salesteam trainen en coachen
  • content creëren op maat voor je sales
  • sterk communiceren met video
  • customer storytelling: je tevreden klanten inzetten als content d.m.v. getuigenissen
  • eigen, persoonlijke publicaties voor je bedrijf
  • gericht adverteren via diverse kanalen
  • ...
Toon meer praktische tools die we inzetten

Enkele cases die het salesproces van onze klanten versterken