Heb jij al een partner engagement plan?

D’M&S creëert een sterke band tussen jou en je betrokken partners. Ontdek hoe wij het maximum halen uit je partner engagement en zo de ruggengraat van je bedrijf ondersteunen.

Hoe trek ik nieuwe partners aan?

Hoe bouw ik een partner- of verdeelnetwerk optimaal uit?

Hoe creëer ik een sterke band met mijn betrokken partners, met het oog op een hoge loyaliteit en merkentrouw... en een sterke verkoop?

Loyale partners zijn de beste ambassadeurs, maar hoe zet ik ze in?

Welke tools geef ik mijn partners om efficiënt en professioneel te werken?

Hoe behoud en beloon ik mijn huidige partners?

Ken en ondersteun je partners

Wie zijn je partners en wat drijft of motiveert hen? Wat zijn hun sterke en zwakke punten en welke middelen hebben ze nodig? Ondersteun en engageer je partners actief om die broodnodige, wederzijdse band te creëren.

Geef ze een platform

Is het eenvoudig om zaken met je te doen? Zijn je werking en website gebruiksvriendelijk voor alle partijen? Een intern platform is noodzakelijk om de communicatie tussen jou en je partners vlot te laten verlopen.

Engageren kan je leren!

Erken en beloon je je partners voor hun inspanningen? Krijgen ze waardevolle content aangereikt? We helpen je om je partners betrokken te houden en het emotioneel engagement te versterken.

Hoe we dat concreet voor je aanpakken:

Het ondersteunen en actief engageren van je partners met een communicatieplatform, een sales- en marketingtraining of aangepaste, waardevolle content, maakt dat je de zakelijke relaties met je partners opbouwt en onderhoudt.

Van loyaliteitscampagnes tot het meten van je partner engagement, en alles daartussenin.

  • een (intern) platform of intranet opzetten om eenvoudig te communiceren
  • monitoren en meten van partner engagement en prestaties
  • je band met bestaande partners versterken via loyaliteitscampagnes
  • content creëren die beantwoordt aan de behoeften van je partners
  • aanbieden van de juiste communicatiemiddelen
  • een sterk en gestructureerd onboardingsproces of instapprogramma
  • content verspreiden via de juiste kanalen
  • sales- en marketingcampagnes personaliseren voor de lokale afzetmarkt en publiek van je partners
  • (sales- of marketing)training voor je partners
  • een gedragshandleiding met hierin een begeleid verkoopproces
  • nieuwe partners aantrekken met een informatiecampagne
  • toegang voorzien tot krachtige leadgeneratie- en beheertools
  • geautomatiseerde certificatieprogramma’s voor partners
  • inzetten van marketing automation tools
  • gepersonaliseerde ondersteuning en middelen of tools aanreiken
  • een evenement of activiteit organiseren die de onderlinge band optimaliseert
  • onderzoek en optimalisatie van het verkoopproces
  • een strategie met de juiste combinatie van marketing en branding
  • gerichte online marketing acties
  • publicaties en communicatie gericht naar je partners
  • ...
Toon meer praktische tools die we inzetten

Quelques cas qui donnent une influence numérique à nos clients