Logo & corporate design
Versterk je brand identity

Elk bedrijf en ieder merk vertelt zijn eigen verhaal. Maar hoe vertaal je dat visueel in een gepaste grafische stijl? Hoe geef je je merkidentiteit de juiste vorm? En hoe zorg je ervoor dat die huisstijl consequent wordt uitgedragen? Online en in print, op tv en in de winkel? Onze vormgevers hebben het antwoord.

Van logo tot brand design

Is je huisstijl aan een opfrissing toe? Wil je een logo laten ontwikkelen voor een nieuw product of heeft je bestaande logodesign een update nodig? Wil je een videoanimatie van je logo? Onze designteams ontwikkelen een consistente huisstijl die als een rode draad doorheen je volledige communicatie loopt.

Huisstijl op maat

Die huisstijl bepaalt de kleuren, de typografie, het gebruik van logo's en andere grafische elementen voor al je offline, video en digitale tools. Onze grafische ontwerpers werken daartoe nauw samen met de opdrachtgever. Want om de essentie van een bedrijf of merk te kunnen vatten in een grafische stijl moet je weten waar het voor staat. Alleen zo creëer je een huisstijl op maat.

Point of sales & Display
Boost je sales met POS-communicatie

Op de winkelvloer wordt ruim 70% van de aankoopbeslissingen genomen. Dé plek bij uitstek dus voor een gerichte communicatie die de consument verleidt en aanzet tot actie. Een strategische keuze waar steeds meer merken op inzetten. En terecht.

Neem je klant bij de hand

Voor de consument de winkel binnenstapt, is hij vaak al in aanraking gekomen met een of andere vorm van communicatie over je merk of product. Eenmaal in de winkel neemt het POS-materiaal die rol over. Met doelgerichte banners, displays, posters of stickers trek je de aandacht en verleid je hem, bewust of onbewust, om je product te kopen.

De 4 voordelen van POS-communicatie

Als je je point of sale communicatie goed aanpakt, maak je er echte verleiders van waar de consument niet omheen kan. Dit zijn onze vuistregels:

  • Informeer: Geef uitleg over je product: hoe het werkt, waarvoor het dient… Perfect bij de lancering van een nieuw gamma.
  • Inspireer: Stijlvolle POS-communicatie creëert een aankoopbeleving en neemt de consument mee in het verhaal achter je product.
  • Overtuig: POS-materiaal genereert stopkracht, zet je USP’s in de verf en vertelt de consument waarom jouw product de beste keuze is.
  • Zet aan tot actie: De perfecte manier om promoties of acties aan te kondigen.

Packaging
Geef je merk een gezicht met sterke packaging

Kies je voor een figuurlijke lege doos? Een standaard verpakking zonder verhaal die verdwijnt in de massa? Of verleid je je klant met pakkende kleuren, sprekende beelden en duidelijke productinfo? Wij gaan alvast voor het laatste!

Vertel je verhaal

Packaging is zoveel meer dan een omhulsel voor je product. Het geeft je de kans om te tonen waar je merk voor staat en onderscheidt je van de andere producten in het rek. Onze grafische medewerkers verpakken je verhaal in stijl, met oog voor detail en in lijn met het imago van je merk. Bovendien ziet de wereld er meteen een stukje mooier uit!

Maak het de consument gemakkelijk

Het aanbod op vandaag is enorm. De consument lijdt aan keuzestress en ziet door de bomen het bos niet meer. Maak het hem gemakkelijk met een uniforme verpakkingslijn, duidelijk herkenbaar in het schap. Met aparte kleurcodes per variant. Met duidelijke productinfo en visuele iconen.

Ons packaging team heeft de ervaring om elke verpakking, ongeacht het formaat of de toepassing, de juiste vorm en stijl te geven.

Folders & brochures

Een uitnodigende, mooi vormgegeven folder die de corporate image reflecteert en beknopt uw verhaal samenbalt in een aantrekkelijk visueel kader: daarvoor moet u bij ons zijn. Ook het ontwerpen van verzorgde brochures met oog voor detail is ons expertisedomein.

Jaarverslagen met een meerwaarde

Een jaarverslag is zoveel meer dan de obligate presentatie van geconsolideerde jaarrekeningen en een eindeloze reeks grafieken, tabellen en diagrammen. Mits de juiste creatieve aanpak wordt het een waardevol en sterk gewaardeerd communicatie-instrument dat bedrijven een positieve return oplevert.

De inhoud telt, de vorm ook

Jaarverslagen of duurzaamheidsrapporten zijn bij uitstek inhoudelijk sterk onderbouwd. Dat betekent echter niet dat je ze niet aangenaam om te lezen kan maken. Een heldere structuur, een mooi evenwicht tussen tekst en beeld en een aantrekkelijk grafisch design in lijn met je huisstijl tilt je verslag zo naar een hoger niveau.

Een creatieve grafische stijl

Wil je er echt een visitekaartje van maken? Dan gaan we graag nog een stapje verder. Met een creatieve twist, opvallende beeldvorming of aparte druktechniek geven we jaarverslagen een originele look-and-feel. Grafisch design waarin de cijfers pas echt goed tot hun recht komen!

Laat je inspireren:

Welke offline tools passen
in jouw marketingmix?

Dat hangt af van je doelstellingen. Er bestaat geen standaard 'power up your brand' formule. We bekijken samen hoe je jouw boodschap het best verpakt en met welke middelen je je doelgroep inpakt.

Contacteer onze experten