Point of sales & Display
Boost je sales met POS-communicatie

Op de winkelvloer wordt ruim 70% van de aankoopbeslissingen genomen. Dé plek bij uitstek dus voor een gerichte communicatie die de consument verleidt en aanzet tot actie. Een strategische keuze waar steeds meer merken op inzetten. En terecht.

Neem je klant bij de hand

Voor de consument de winkel binnenstapt, is hij vaak al in aanraking gekomen met een of andere vorm van communicatie over je merk of product. Eenmaal in de winkel neemt het POS-materiaal die rol over. Met doelgerichte banners, displays, posters of stickers trek je de aandacht en verleid je hem, bewust of onbewust, om je product te kopen.

De 4 voordelen van POS-communicatie

Als je je point of sale communicatie goed aanpakt, maak je er echte verleiders van waar de consument niet omheen kan. Dit zijn onze vuistregels:

  • Informeer: Geef uitleg over je product: hoe het werkt, waarvoor het dient… Perfect bij de lancering van een nieuw gamma.
  • Inspireer: Stijlvolle POS-communicatie creëert een aankoopbeleving en neemt de consument mee in het verhaal achter je product.
  • Overtuig: POS-materiaal genereert stopkracht, zet je USP’s in de verf en vertelt de consument waarom jouw product de beste keuze is.
  • Zet aan tot actie: De perfecte manier om promoties of acties aan te kondigen.

Welke offline tools passen
in jouw marketingmix?

Dat hangt af van je doelstellingen. Er bestaat geen standaard 'power up your brand' formule. We bekijken samen hoe je jouw boodschap het best verpakt en met welke middelen je je doelgroep inpakt.

Contacteer onze experten