Waarom zou je in deze digitale tijden nog inzetten op offline communicatie? Kijk om je heen: er slingert vast ergens een magazine, krant of folder bij je rond. En je kijkt toch ook tv en luistert naar de radio? Creatief uitgewerkt en geïntegreerd in een crossmediale communicatiestrategie hebben offline tools meer dan ooit hun waarde.

Creativiteit en stopping power in een campagne voor de pakketdienst van GLS. Bekijk de case

 

Corporate of HRM campagne? Creativiteit werkt!

Offline blijft een medium met eindeloos veel (creatieve) mogelijkheden. En dat komt goed uit. Je wil tenslotte de aandacht van je doelgroepen grijpen en leads genereren! Waarom zou je dan geen offline tools integreren in je crossmediale marketingmix? Een originele imagocampagne (business-to-business of business-to-consumer), persberichten, een corporate video, opgefrist packaging design… Het maakt je verhaal alleen maar sterker

 

 

Van strategie naar storytelling

Is het imago van je bedrijf aan een opfrissing toe? Verkopen je producten zich niet meer vanzelf in de winkel? Heb je moeite om nieuwe werknemers aan te trekken? Dan moeten we eens praten.

Met de juiste aanpak – en nadat we eerst jouw challenge hebben geanalyseerd – werken we een plan uit en schrijven we een verhaal dat mensen aanspreekt en overtuigt. Hebben we daarvoor offline tools nodig? Misschien, maar vooral een stevige portie creativiteit.

Welke offline tools passen
in jouw marketingmix?

Dat hangt af van je doelstellingen. Er bestaat geen standaard 'power up your brand' formule. We bekijken samen hoe je jouw boodschap het best verpakt en met welke middelen je je doelgroep inpakt.

Contacteer onze experten