Waarom? Daarom!
Offline communiceren!

Waarom in deze digitale tijden nog inzetten op offline? Kijk om je heen: er slingert vast ergens een magazine, krant of folder bij je rond. En jij luistert toch ook naar de radio - in de auto, thuis of op het werk? Lig je ’s avonds al eens voor tv of pik je een filmpje mee?

Integreer offline tools in je marketingmix.

Voor GLS-one creëerden we een sterk concept die in een reeks van offline toepassingen zijn gebruikt.
bekijk de case

Wij denken crossmediaal & creatief – jij ook?

Wat betekent crossmediaal voor jou? Daarvoor moeten we eerst meten hoe je merk vandaag presteert en weten waar je ermee naartoe wil. Observeren, oriënteren, creëren en activeren. Hebben we daarvoor offline tools nodig? Misschien, maar zeker een stevige portie creativiteit.

Offline blijft een medium met eindeloos veel (creatieve) mogelijkheden. Je wil de aandacht van je doelgroepen grijpen en leads genereren? Waarom zou je dan geen offline tools integreren in je crossmediale marketingmix?

Offline je merk er
laten uitspringen?
Een goed idee ...

... daar begint ‘t mee ;)

Benieuwd hoe we je merk offline kunnen versterken?

Wil je je business-to-business communicatie boosten? Of plan je een business-to-consumer campagne maar weet je niet goed hoe je de eindconsument moet overtuigen? Wij denken strategisch en creatief met jou mee, in woord en beeld. Daarvoor hebben we alles in huis en da’s handig. Zo kan je er gerust in zijn dat het verhaal dat we voor jou schrijven consistent en krachtig wordt gebracht. In alle media, dus ook offline.

Welke offline tools passen
in jouw marketingmix?

Dat hangt af van je doelstellingen. Er bestaat geen standaard 'power up your brand' formule. We bekijken samen hoe je jouw boodschap best verpakt en met welke prestatieverhogende middelen je je doelgroep inpakt.

Contacteer onze experten