Al meer dan 90 jaar bouwt Danilith huizen en appartementen. De Belgische bouwonderneming doet dit volgens een volstrekt eigen recept: een bouwsysteem met traditionele materialen, geoptimaliseerd in een geautomatiseerd proces. Deze bouwmethode levert op korte tijd en binnen het budget van de bouwheer een duurzame en kwaliteitsvolle woning op maat, afgewerkt naar keuze. Een Home made Home.

www.danilith.be

Op de feestelijke opening van de nieuwe kijkwoning waren zowel prominenten uit de bouwsector en de streek aanwezig als klanten, partners, pers en werknemers.
D’M&S zorgde ervoor dat de relevante vakpers en prominenten uit de sector aanwezig waren. Naast Geert Delmulle en Kürt Vanmarcke van Danilith, namen ook Vlaams Parlementslid Robrecht Bothuyne en directeur-generaal van de Vlaamse Confederatie Bouw Marc Dillen het woord.
Naast de nieuwe kijkwoning van Danilith, installeerden we een grote tent, waar de genodigden onder het genot van een hapje en drankje ideeën konden uitwisselen.
De nieuwe kijkwoning van Danilith is bijna-energieneutraal (BEN) en voldoet aan alle nieuwbouwnormen voor 2020.
Omdat beelden meer zeggen dan duizend woorden, bracht ons video-team de sfeer van het evenement weer in een leuke moodmovie. Een fijne herinnering!
D’M&S verzorgde ook de mediaplanning voor Danilith. Om de opendeurdagen te promoten, hebben we gekozen voor originele radiospots in beide landstalen.
Om zoveel mogelijk bezoekers aan te trekken voor het openingsevenement, verstuurden we e-mailings op maat van journalisten, klanten en prospecten.
Om de verschillende doelgroepen op de hoogte te brengen van de opening, maakten we een brochure die de kijkwoning in de verf zet, gezien door de ogen van alle leveranciers.
Via display advertenties zorgden we voor de nodige visibiliteit op het web.

Communication cross-média pour Danilith

Le jeudi 23 mars, Danilith a ouvert les portes de sa toute nouvelle maison témoin de Wortegem-Petegem. Afin de présenter cette maison Quasi Zéro Energie (Q-ZEN) à toutes les parties prenantes, nous avons réalisé des brochures, annonces, spots radio et e-mailings. Nous nous sommes également chargés de l’online marketing via la publicité display et nous avons mis sur pied des campagnes SEA. En plus de cela, nous avons organisé l’événement d’ouverture pour en faire un véritable succès. Nous y avons accueilli les clients, prospects, partenaires, figures importantes de la région et membres du personnel avec goût. L’événement a été filmé et l’ambiance a été très bien rendue dans un mood movie. Finalement, le département RP et Presse de D’M&S a fait en sorte que la presse spécialisée appropriée soit présente.