Influencer marketing is op korte tijd een volwaardige marketingtool geworden. Maar hoe zet je het in? Welke influencer heeft het perfecte profiel om aandacht te creëren voor je merk en je doelgroepen te ‘beïnvloeden’ met het oog op conversie. Volg ons…
Influencers hebben een grote groep loyale volgers op de sociale media en kunnen je merk in de spotlights zetten met een review of originele tutorial. Door in hun Instagram story of Facebookposts de nadruk te leggen op beleving nemen ze jouw doelgroep mee in je verhaal. Dat doen ze op een geloofwaardige en effectieve manier. Zorg er wel voor dat je met de juiste influencer in zee gaat. Het imago van de influencer straalt nu eenmaal af op jouw bedrijf. Onze experts helpen je graag bij de selectie.
Met influencers kan je zowel mikken op brand awareness als conversie.
Onze experten ondersteunen je de juiste influencers in te zetten om zo jouw doelgroep efficient én geloofwaardig te bereiken.
De brand awareness die een influencer creëert, levert je een groter publiek op. En ook het juiste publiek: door je bedrijf te associëren met de meest geschikte influencer, mik je op mensen die meer willen weten en oprecht geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten. Kortom, je bereikt de doelgroepen die jij wil converteren.
Wij vertellen je graag hoe je een influencer marketing campagne opzet.
Contacteer ons of lees meer in onze blogpost over influencer marketing.
Voor AEG deden we al enkele keren met Sofie Dumont en enkele micro influencers... Benieuwd naar de full story?