Zoute Events
Organisator van de ZOUTE GRAND PRIX®.

Zoute Events is de organisator van de jaarlijkse ZOUTE GRAND PRIX® in Knokke-Heist, aan de Belgische Kust. Met dit exclusieve evenement wil het liefhebbers van exclusieve oldtimers en nieuwe auto’s samenbrengen en het imago van Knokke-Heist als unieke verblijfs- en vakantiebestemming promoten. Info: www.zoute-events.be

We voorzagen een online platform waar journalisten zich op konden accrediteren en stuurden we ruim op voorhand e-mailings naar zorgvuldig geselecteerde media.
Wat leverde onze persstrategie op? Lang niet alleen aandacht in de regionale pers! Ook nationale (VTM, Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, RTBF, ...) en internationale media (TF1, Le Figaro, ...) besteedden aandacht aan de Zoute Grand Prix.
Tijdens de vier dagen van het evenement richtten we een persbalie in. Daar konden journalisten terecht voor informatie en individuele begeleiding om bijvoorbeeld een interview te regelen met een van de bekende deelnemers.

Zoute Grand Prix rijdt zich in de kijker

De Zoute Grand Prix is synoniem voor alles wat exclusief en mondain is. Het oldtimerevenement in Knokke-Heist is na negen edities uitgegroeid tot een feest van het 'the good life' en trekt jaarlijks 250.000 bezoekers naar de Belgische kust. Wij zorgden ook nu (al voor de negende keer!) voor buzz in de pers.

Services
Inschrijven als kandidaat voor de ZOUTE GRAND PRIX® was elk jaar een hele klus. D’M&S bracht daar verandering in met het platform My Zoute Events.
Het platform My Zoute Events is tevens gekoppeld aan de boekhouding van ZOUTE GRAND PRIX® voor een automatische afhandeling van facturen en aankopen.

Online inschrijven voor ZOUTE GRAND PRIX®

Kandidaten voor het oldtimerevent ZOUTE GRAND PRIX® kunnen zich sinds kort nog vloter inschrijven via het gebruiksvriendelijke platform My Zoute Events. D’M&S stond in voor de ontwikkeling ervan en verzorgt ook dit jaar opnieuw de public relations van de ZOUTE GRAND PRIX®.

Services
Tijdens het event stonden de mensen van Pressworld klaar om de pers van binnen- en buitenland te woord te staan
Facebook posts voor, tijdens met live beelden en na het event
Met een actieve e-mailmarketingstrategie hielden we de aandacht voor de Zoute Grand Prix bij pers en publiek voortdurend hoog
De website kreeg een grondige make-over met meer dynamiek en content-wise vooral extra aandacht voor de blogsectie
Sfeerbeeld GT Tour
D'M&S events verzorgde de organisatie van het vipdorp in kortrijk
Sfeerbeeld Concours D'Elegance
Luchtfoto Concours D'Elegance
Sfeerbeeld van het event aan het Albertplein in Knokke-Heist

Zoute Grand Prix exclusiever dan ooit

Het prestigieuze oldtimerfestival Zoute Grand Prix was dit jaar aan zijn zevende editie toe.
D’M&S verzorgde niet alleen opnieuw de perscommunicatie, maar nam ook de online marketing én de organisatie van het vipluik in Kortrijk voor zijn rekening.

Zoute Grand Prix kreeg mede dankzij Pressworld, het persbureau van D'M&S, ruime aandacht.
Zoute Grand Prix kreeg mede dankzij Pressworld, het persbureau van D'M&S, ruime aandacht.

Zoute Grand Prix in de kwaliteitspers

Een exclusief oldtimer-event zoals de Zoute Grand Prix in Knokke-Heist is spek naar de bek van mediaverslaggevers, die continu op zoek zijn naar aantrekkelijke verhalen. Het persbureau van D’M&S, Pressworld, zette het event op de agenda en leidde de persaandacht in goede banen. Free publicity in binnen- én buitenland was het gevolg.

Services